prijsafspraken

  • 27 November 2023
  • 9 reacties
  • 136 Bekeken

Heb nu 6 maanden internet en tv van Odido. Afspraak was 6 maanden voor 35 euro en de laatste 6 maanden 60 euro. Heb tot heden nooit een rekening gehad van 35 euro. Altijd andere bedragen en heb elke maand gebeld hierover. Ik heb zelfs 48.05 euro teveel betaald de eerste 5 maanden. Dit zouden ze me terug betalen en voor de problemen zelfs 1 maand gratis. Nou ik weer afwachten omdat ze nog nooit een afspraak zijn nagekomen was ik al bang hiervoor. Ja hoor geen geld terug en geen maand gratis gewoon weer een rekening betalen nu weer 43.50 voor het abonnement. Weer bellen en ja we lossen het op en u krijgt u geld terug. Nou wacht nu weer 2 weken niets gehoord. Heb ze geschreven en alles weer uitgelegd en antwoord nee dus. Heb tot heden alleen problemen met Odido en ook met de storingen op tv en wifi thuis. Ik kan zeggen dat ik vreselijke spijt heb en blij ben als ik kan opzeggen. Op me geld moet ik ook blijven wachten denk ik. Dus mensen wil je bij Odido een aktie pakket voor internet en tv denk goed na. Heb vanaf het begin problemen gehad met tv en internet en dan ook nog eens al die vrede rekeningen die ze versturen. Mijn conclusie over Odido is dus zeer slecht bedrijf die echt niets nakomt wat ze beloven. Heb al iemand gesproken van Odido op en review en die zegt schrijf ons we lossen het op. Nou ook niets meer van gehoord. Voel mens al die maanden best bedrogen. 

Tommie van Odido 5 maanden geleden

Hey @RobinBroer, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Ik ben meteen voor je gaan kijken en zie inderdaad dat je meermaals contact gezocht hebt met onze klantenservice. Op dit moment staat er een verzoek voor je open. Ik ga er vanuit dat dit spoedig opgepakt wordt en de korting goed verrekend zal worden. Zodra hier meer informatie over is wordt er contact met je opgenomen!

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hey @RobinBroer, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Ik ben meteen voor je gaan kijken en zie inderdaad dat je meermaals contact gezocht hebt met onze klantenservice. Op dit moment staat er een verzoek voor je open. Ik ga er vanuit dat dit spoedig opgepakt wordt en de korting goed verrekend zal worden. Zodra hier meer informatie over is wordt er contact met je opgenomen!

Hoi Tommie,

Dit hoor ik dus al vanaf het beging. Ze zijn er mee bezig en er staat een credit voor u. Nou ik kan je zeggen er is nog nooit iets terug betaald en dit zal nu weer niet gebeuren als er niemand iets onderneemt. Mijn gratis maand het ik niet gekregen moest zelf 43,50 euro betalen in de plaats van gratis. Ook heb ik die credit van 48,05 euro nooit gekregen. Dus wachten heeft bij jullie geen zin meer. Zorg dat een leidinggevende iets onderneemt en dat die mijn afspraken kan nakomen. Ik moest van jullie hier iets schrijven zodat er meteen iets opgelost werd. Nou niets dus Tommie. Wacht wel gewoon zoals ik nu al maanden doe. Hoop dat de maand komt dat ik kan opzeggen. 

Reputatie 7
Badge +9

Hey @RobinBroer, ik ben er voor je ingedoken maar alles lijkt te kloppen?

Doordat je de TV Box had opgezegd kwam deze korting te vervallen. De gemiste korting van de eerste zes maanden zijn verrekend, dit is terug te zien op de factuur van mei en van juli. Op de factuur van julie zie je ook de €48,14 verrekend worden. Als je de facturen naast elkaar houd kun je zien dat alles klopt en verrekend is!

Tommie ik heb nooit mijn tv box opgezegd.

Ik heb een nieuwe gekregen omdat de monteur met een kapotte aan kwam. Dus ik blijf altijd mijn voordeel behouden. Kijk ook eens terug naar alle telefoon gesprekken die gevoerd zijn. De eerst  6 maanden zou ik 35 euro moeten betalen. Wat jij nu zegt klopt dus van geen kant. Jullie moeten echt je huiswerk goed maken en zorg dragen dat de klant te vreden is. Ik zou de afgelopen maand gratis krijgen door de problemen die er waren door jullie. Heb dat ook niet gehad en zelfs 43,55 moeten betalen. Ik zal de rekeningen na lopen voor de zoveelste keer en dan zal je zien dat ik tot heden geld van jullie krijg. Eerst nog te veel betaald 48,05 en de laatste rekening die gratis zou zijn van 43,55  zeg gewoon dat jullie het niet willen oplossen.

 

Hier het overzicht

Vanaf mei.

39,33 + 42,50 + 11,86 + 50,97 + 55,00 + 58,39 = 258,05

Afspraak is eerste 6 maanden 35 euro dus zou ik 210 euro moeten betalen. Houd in dat ik 48,05 euro terug gestort zou krijgen. En als compensatie zou ik in november een maand gratis krijgen door de fouten die gemaakt zijn door de klantenservice. Maar ik moest toch in nov betalen en wel 43,55 Dat houd in dat ik nu al 91,60 euro te veel heb betaald. Per telefoon kreeg ik te horen dat dit klopte en een credit zou krijgen. Niets dus en nu weer ineens zeggen dat ik een tv box heb opgezegd en dat mijn kortingen vervallen. Hoe durven jullie dat te zeggen. Ik heb nu al vele personen aan de telefoon gehad en die zeggen mij dat er iets fout is gegaan bij jullie dus kom nu niet aan met deze klote onzin. Betaal me terug en zorg dat de rekeningen kloppen. Hoe moeilijk is het als de afspraak is 6 maanden voor 35 euro. Nou kijk welke ik steeds kreeg nooit eentje van 35 euro. Hoorden kan door u mobiel komen nou zal je zeggen die heb ik niet bij jullie. Daar zit dus al een fout doordat te zeggen. Je heb mijn gegevens toch. Ik hou het hierbij en verwacht nu dat er iets gebeurt. Al weet ik dat jullie niets doen en ondernemen voor mij. Mocht er nu echt niets gebeuren dan zal ik iets anders moeten ondernemen via de media. Ik groet jullie.

Robin Broer.

Reputatie 7
Badge +9

Op 11-04 is inderdaad de TV Box omgeruild, dit is alleen op een verkeerde manier gegaan waardoor de korting is komen te vervallen. Deze korting is rechtgetrokken op de factuur van €11,86. Op 22-11 heb je een tweede TV Box aangevraagd, dit kost €5 extra per maand en op 26-10 is er een wifipunt aangevraagd, dit kost €2,50 per maand extra. De gemiste kortingen zijn al verrekend, dit is echt terug te zien op de factuur van mei. 

 

Je hebt van de volgende acties kunnen profiteren: Eerste 6 maanden internet voor €30 + Eerste 6 maanden €12,50 korting op TV en €2,50 korting op je eerste TV Box.

Daarnaast heb je Cloud Opnemen cá €5 en een extra TV Box cá €5 per maand. Dus alles klopt wel degelijk na dat de compensatie heeft plaatsgevonden.

Ik stop ermee omdat het geen zin heeft meer om het goed te krijgen. Iedereen bij jullie zegt iets anders. Afspraak was compleet pakket voor 35 euro de eerste 6 maanden. Compleet met opnemen en per compensatie ieder 2,50 voor de extra tv box. De wifi staat er buiten omdat ik die nu probeer en de eerste maand gratis is. Ik nu aangevraagd om met jullie te stoppen zodat ik over kan naar een andere provider. Niemand kan ook uitleggen waarom ik elke maand andere betalingen krijg. Stel je betaald ieder de helft van de tv box dan zou ik 37,50 per maand moeten betalen. Het is hopeloos en verloren tijd met Odido.

Succes gewenst.

Reputatie 7
Badge +14

Overstappen binnen contract termijn betekend afkoopsom voor de resterende maanden. Wordt dan nog veel duurder?

Nou eindelijk na 9 maanden zijn ze eruit en hebben de fouten toegegeven dat er nog al wat fouten zijn gemaakt. Bij de eerste betaling ging het al fout omdat er een mediabox was opgezegd. Ze hebben nu gezien dat het een omruiling betreft omdat de mediabox stuk was bij installeren. Had de monteur nu gewoon eentje extra liggen in zijn auto dan zou dit allemaal niet nodig zijn geweest. Dus ik krijg mijn kortingen terug waar ik recht op had. Nu echt hopen dat het in januari ook gedaan word. Wie weet mochten jullie dan een goeie aanbieding hebben dat ik dan van gedachten verander. Mocht ik blijven ja dan alles direct schriftelijk op papier zodat ik niet weer al dit gezeik krijg.

 

Reageer