Beantwoord

Probleem bij het toevoegen van een internetabonnement aan mijn account

  • 18 January 2024
  • 2 reacties
  • 61 Bekeken

Hallo,

Ik kan geen internetabonnement toevoegen aan mijn Odido-account. Ik heb momenteel twee telefoonabonnementen gecombineerd.
 

 

icon

Beste antwoord door Tommie van Odido 19 January 2024, 11:51

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Pawel.Poswinski, welkom op onze Community!

Deze melding komt voor doordat jouw rekeningnummer te vaak in ons systeem staat. Dit kan ik voor je oplossen als je een tijdelijk ander rekeningnummer voor mij hebt. Dan wijzig ik deze aan de achterkant, dan kun jij de koppeling maken en zodra je abonnement gekoppeld is kun je het rekeningnummer weer terug vranderen. Kan je mij een privébericht sturen met daarin jouw postcode, huisnummer, geboortedatum, een tijdelijk ander rekeningnummer en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer? Dan zal ik dit voor je fixen! 

Hi @Pawel.Poswinski, welkom op onze Community!

Deze melding komt voor doordat jouw rekeningnummer te vaak in ons systeem staat. Dit kan ik voor je oplossen als je een tijdelijk ander rekeningnummer voor mij hebt. Dan wijzig ik deze aan de achterkant, dan kun jij de koppeling maken en zodra je abonnement gekoppeld is kun je het rekeningnummer weer terug vranderen. Kan je mij een privébericht sturen met daarin jouw postcode, huisnummer, geboortedatum, een tijdelijk ander rekeningnummer en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer? Dan zal ik dit voor je fixen! 

Hoi,

Ik heb een privébericht gestuurd

Reageer