Beantwoord

Probleem met Toevoegen Overgenomen Tweak.nl Abonnement in Odido App/Web

  • 3 January 2024
  • 7 reacties
  • 72 Bekeken

Hallo,

Ik ben recent overgestapt naar Odido na de overname van mijn glasvezel abonnement van Tweak.nl. Ik ondervind nu een probleem bij het toevoegen van dit abonnement in zowel de Odido mobiele app als de webversie. Elke keer als ik de bevestigingscode invoer die ik per email heb ontvangen, verschijnt er een foutmelding. Ik heb geprobeerd hulp te krijgen via de chat en telefonische ondersteuning, maar de wachttijden zijn erg lang.

Heeft iemand anders een soortgelijke ervaring of weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Ik waardeer elke vorm van hulp of advies.

Alvast bedankt!

icon

Beste antwoord door japanmads 7 January 2024, 22:59

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @japanmads, welkom op onze Community!

Dat is natuurlijk niet wat we willen zien. Ik ben voor je op onderzoek gegaan en heb een oude Tele2 abonnement gevonden waar jouw e-mailadres nog aan gekoppeld was. Dit heb ik voor je ontkoppeld. Als het goed is moet je de koppeling nu kunnen maken. Zou je mij een terugkoppeling willen geven of het gelukt is? Doe dit voor de zekerheid in de webbrowser in plaats van in de app. 

Net weer geprobeerd via de webbrowser. Nog steeds dezelfde foutmelding:

 

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @japanmads, ik heb het meteen nagekeken! Ik zie dat je nog geen actief account hebt met je e-mailadres die bij ons bekend is. Als je gaat naar onze website: https://www.odido.nl/ en rechtsboven op het poppetje met 'Login' klikt, zie je vervolgens 'Ik heb nog geen account'. Als je hier weer op klikt, kun je je e-mailadres invullen en een account aanmaken met de instructies! Laat je me weten of dit is gelukt? Groetjes, Ishana

Hoi @japanmads, ik heb het meteen nagekeken! Ik zie dat je nog geen actief account hebt met je e-mailadres die bij ons bekend is. Als je gaat naar onze website: https://www.odido.nl/ en rechtsboven op het poppetje met 'Login' klikt, zie je vervolgens 'Ik heb nog geen account'. Als je hier weer op klikt, kun je je e-mailadres invullen en een account aanmaken met de instructies! Laat je me weten of dit is gelukt? Groetjes, Ishana

Net geprobeerd. Ik krijg de melding “Er is al een Mijn Odido account met dit e-mailadres...”.

 

Reputatie 7
Badge +5

Hi @japanmads, kun je het opnieuw proberen? Er leek iets niet goed te zijn gegaan maar met de hulp van een mobiele collega is het abonnement nu ontkoppeld. Het moet lukken, let me know!

Hi @japanmads, kun je het opnieuw proberen? Er leek iets niet goed te zijn gegaan maar met de hulp van een mobiele collega is het abonnement nu ontkoppeld. Het moet lukken, let me know!

Hij werkt! Bedankt!!

 

Reputatie 7
Badge +16

Superfijn dat het met de oplossing van Cheyenne werkt! 😁 Veel plezier met jouw abonnement. Mochten we je ooit nog eens kunnen helpen, laat het dan zeker weer weten!

Reageer