Beantwoord

Probleem uitgaande email iphone SE

  • 22 June 2022
  • 4 reacties
  • 68 Bekeken

Sinds een paar dagen krijg ik bij verzenden email op iPhone een foutmelding: email versturen mislukt: gebruikersnaam of wachtwoord voor smtp <mailadres> is onjuist. Ik heb echter niets veranderd in de instelingen waardoor deze het opeens niet meer zou kunnen doen. Heb inmiddels nog een keer het wachtwoord ingevoerd, maar blijf dezelfde foutmelding krijgen. Ik kan t-mobile niet bereiken, want zit in het buitenland en dan werkt het 0800 nr niet. Dus twee vragen: 1 kan iemand me helpen met deze melding 2. kent iemand het telefoonnummer van t-mobile klantenservice dat ik vanuit het buitenland kan bereiken?

icon

Beste antwoord door ElianeM 22 June 2022, 15:50

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @ElianeM welkom bij de community.

Welke email dienst gebruik je? De foutmelding van verkeerde user/pass van de SMTP server is niet echt mobiel gerelateerd.

Hoi @ElianeM welkom bij de community.

Welke email dienst gebruik je? De foutmelding van verkeerde user/pass van de SMTP server is niet echt mobiel gerelateerd.

Hoi Eric, ik gebruik apple mail. Heb net al met klantenservice aan de lijn gehangen en blijkbaar is de server voor uitgaande mail verandert. Heb dat aangepast en nou werkt het weer. Blijf het vreemd vinden dat zoiets niet wordt gecommuniceerd en t-mobile alleen maar ondersteunt bij problemen met webmail. Enfin. Bedankt dat je wilde helpen.

 

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @ElianeM ,

Volgens mij is het 0800-0092 nummer voor T-Mobile Thuis
Het nummer voor T-Mobile is 06 24001200
Vanuit het buitenland 00316 24001200
 

Hallo @ElianeM ,

Volgens mij is het 0800-0092 nummer voor T-Mobile Thuis
Het nummer voor T-Mobile is 06 24001200
Vanuit het buitenland 00316 24001200
 

Merci! Ik heb uiteindelijk gewoon +31 voor het 800 nr gezet. Werkte ook.