Beantwoord

Programma's opnemen en terugkijken terwijl het programma nog loopt

  • 10 November 2023
  • 4 reacties
  • 101 Bekeken

Goedemorgen, Ik zal proberen mijn vraag/opmerking zo helder mogelijk te formuleren:

Ik heb een TV-abonnement incl. programma opnemen. Als ik een programma aan het opnemen ben en dit programma alvast ga bekijken (vanuit de opnames), terwijl het programma nog op TV is, kan ik dat programma (vanuit opnames) bekijken tot de tijd dat ik het heb gestart. Op dat tjdstip loopt het programma vast en moet ik het opnieuw opstarten om verder te kunnen kijken.

Is bovenstaande bij jullie bekend als probleem of is hier wellicht een oplossing voor?

icon

Beste antwoord door TMTV 10 November 2023, 16:31

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +2

@Scarnivac, dankjewel voor je duidelijke vraag! Dit is inderdaad niet mogelijk en ik durf ook niet te zeggen of dit in de toekomst wel mogelijk zal zijn. Wel weet ik dat jij niet de enige bent die hier graag verbetering in zou zien, jouw suggestie staat al in ons wensen topic: Wensen & Suggesties voor T-Mobile Thuis | Odido community. Voor nu adviseer ik je om de opname pas te bekijken als het programma is afgelopen. Ik hoop hard met je mee dat dit in de toekomst wel mogelijk wordt, zodat jij wanneer je maar wil van jouw opnames kan genieten! 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Scarnivac,

Welkom op de Community!

Zoals @Teresa van Odido terecht aangeeft is dit een bekend probleem. Er komt een grote update aan en ik kan vast verklappen dat dit probleem daarin is opgelost. Wanneer we deze update kunnen verwachten is nog niet bekend, maar dan weet je vast dat het eraan zit te komen.

Goedemorgen,

Iedereen bedankt voor de heldere uitleg.
Ik kijk uit naar de update.

Wat mij betreft mag deze topic gesloten worden.

Gr.

Reputatie 6
Badge +2

Heel graag gedaan @Scarnivac, we zitten altijd klaar om jouw vragen zo goed mogelijk te beantwoorden! 😀

Reageer