Beantwoord

qaarom geen respons sms naar 2244 voor unlimited internet

  • 5 November 2023
  • 5 reacties
  • 130 Bekeken

Reputatie 1

Gisteren een code gekregen voor Unlimited internet ivm geen upload bij de glasvezel. Maar bij het versturen van de sms met de code via een Ben abo komt er geen enkele respons terug dus geen Unlimited. Wat haat er fou?

icon

Beste antwoord door Waqqas 5 November 2023, 12:36

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @TjallingH 

De voucher wordt wel geactiveerd maar je krijgt geen bevestiging, dit is bekend en wordt aan gewerkt.

Reputatie 1

Dat zou mooi zijn maar de controle is dan wel lastig omdat de MijnBen omgeving tot 17.30 in onderhoud is.

Ik zal daarna controleren

Reputatie 7
Badge +8

@TjallingH Geen zorgen! Wanneer je de code hebt ingevuld, moet het werken ook al ontvang je de bevestiging niet door de bug die we momenteel hebben. Als je vandaag in MijnBen kijkt, zou het wel actief moeten zijn! 😁

Reputatie 1

@Demi van Odido . Klopt. Dit probleem is opgelost. Wel raar dag ze dit niet wisten toen ik zaterdag de helpdesk aan de lijn had….

Kan je mij ook meer vertellen over het glasvezel probleem waarom ik de voucher nodig heb?

 

Sinds vrijdag geen upload maar wel goede download (66931404) | Odido community 

Reputatie 7
Badge +8

@TjallingH Ik heb meteen ook het ticket bekeken en ik zie dat het voor nu nog open staat bij onze technische dienst. Ik heb voor nu dan ook nog geen nieuwe update voor je. Wel heb ik aan mijn kant nog iets getest wat de upload zou moeten verbeteren! En dat is namelijk door jouw ONT (Media Converter) opnieuw te registreren. Dit lijkt het vaak ook op te lossen. Ik heb dit nu voor jou gedaan. Zou je willen kijken of dit het probleem oplost en zo nodig het modem en de ONT van de stroom willen halen en daarna weer erop willen zetten? Ik ben benieuwd!

Reageer