Beantwoord

Random Herstarten van Zyxel T-54 modem

  • 29 February 2024
  • 1 reactie
  • 51 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties

Goedemiddag,

 

Sinds een klein half jaar geleden overgestapt naar Odido internet (thuis), naast een al bestaand Odido telefoon abonnement.

 

De eerste paar maand werkte e.e.a. behoorlijk naar behoren.

 

Echter sinds een aantal weken, merk ik dat de internet verbinding random weg valt, verschillende apparaten en applicaties geven dit dan ook weer, dat de verbinding word verbroken, en later weer is hersteld.

Om bovenstaande reden, hier dan ook meer aandacht aan gegeven. Op het moment dat ik merkte dat het internet uit viel, ben ik naar het modem gegaan. Op het modem zag ik dat alle lampjes uit gingen, behalve de aan/uit, deze knipperde rood en enige tijd daarna was het modem weer volledig herstart. Waarna de lampjes allen weer groen waren.

 

Dit is al meerdere keren voor gekomen, ik zou dan ook graag weer een stabiel netwerk thuis willen hebben, ik hoor graag wat hiervoor een mogelijke oplossing zou kunnen zijn.

 

Alvast bedankt. 

Mvg

 

PD

 

 

icon

Beste antwoord door Nora van Odido 1 March 2024, 13:49

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +4

Hi @PD1, ik ben gelijk met je mee gaan kijken en ik kan hier geen bijzonderheden ontdekken die dit kunnen veroorzaken. Zou je eens het modem een fabriek reset willen geven? Dit kan je doen door het reset knopje op de achterkant in te drukken met een paperclip of tandenstoker. Dit kan ervoor zorgen dat deze problemen opgelost worden! Mocht je hierna nog steeds merken dat het internet wegvalt, zou je dit dan drie dagen lang voor me willen testen? Ik wil je dan vragen om tijdens deze periode de data en tijdstippen te noteren waarop het internet wegvalt. Ik kan dit dan gelijk voor je doorzetten naar mijn collega's van de technische dienst zodat dit onderzocht kan worden! 

Reageer