-
-
is een Top Poster
-
5 reacties
Ik heb 2 weken geleden 2 wifi spots terug gestuurd. Ik was hier te laat mee, en heb hiervoor een boete van 130 euro gehad.
om deze ongedaan te maken heb ik uiteraard alles terug gestuurd.
echter blijft de track en trace staan op opgehaald. Ik heb alle handeling gevolgd van de Odido medewerker om hem te versturen.
Hoi @Deejee-dani, super handig dat je de Track & Trace gegevens kon delen! Het ziet er inderdaad uit dat jij dit helemaal goed hebt afgehandeld, maar dat het process ergens bij DHL vastloopt. Het pakket lijkt ook niet bij ons binnen te zijn, maar nog ergens bij DHL te verkeren. Omdat jij de afzender bent heb ikzelf niet de mogelijkheid om navraag op te starten bij DHL. Zou je contact kunnen opnemen met DHL om na te vragen wat de status is van het pakket?
Deel gerust het antwoord van DHL in dit topic, ik ben benieuwd en wat de situatie bij DHL ook mag zijn, ik wil dit heel graag samen met je oplossen!
Bekijk origineel