Beantwoord

Retour TV Box nog niet verwerkt

  • 6 January 2024
  • 3 reacties
  • 78 Bekeken

Beste,

Hierbij stuur ik u een printscreen met het bewijs dat de tv box bij jullie is aangekomen. Tevens had ik afgelopen donderdag 04 januari 2024 om 09:50u hierover gebeld. Een medewerker (m) zei dat er vertragingen zijn bij de verwerking hiervan vanwege de vakantie periode. Een boete van €90,- op mijn eerstvolgende factuur is hierbij onterecht. 

Graag verneem ik van jullie zsm de status van mijn retournering van de tv-box, welk geretourneerd is met het verzendbewijs XXXXXX

 

Met vriendelijke groet,

Stanley 

Moderator edit: Om zeker te zijn van geen schending van de AVG-wet en om iedereen bij deze nog beter in bescherming te nemen: deel vanaf heden alsjeblieft alleen de gevraagde screenshot en maak eventuele persoonsgegevens zwart of deel alleen een screenshot waarop het verzendbewijs en de eventuele aankomstdatum/afleverdatum staat. 

 

 

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 8 January 2024, 11:52

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @StanleyStanley, bedankt voor het plaatsen van het verzendbewijs en sorry dat er vertraging opgelopen is en jij hierdoor onterecht aangekondigde boetes ontvangt. Ik heb dit proces stopgezet door de TV Box af te melden zodat deze administratief retour is. Je zult geen onzinnige mails meer ontvangen. Mocht dit toch het geval zijn, gooi deze dan meteen in de prullenmand - deze mag je als niet verzonden beschouwen! 😉

Reputatie 2

Hoi @Jason van Odido, Ik kreeg zojuist ook een mail dat de TV box nog niet retour is ontvangen. Deze is op 23 december retour gestuurd, zie screenshot. 

Moderator edit: Om zeker te zijn van geen schending van de AVG-wet en om iedereen bij deze nog beter in bescherming te nemen: deel vanaf heden alsjeblieft alleen de gevraagde screenshot en maak eventuele persoonsgegevens zwart of deel alleen een screenshot waarop het verzendbewijs en de eventuele aankomstdatum/afleverdatum staat. 

 

 

Reputatie 6
Badge +2

@jeroenwijnen Goed dat je hierover aan de bel trekt! Ik heb direct voor je gekeken en zie in de track & trace dat het pakket op 28 december naar ons is verzonden. Ik durf niet te zeggen waarom de status niet is aangepast. Hoe dan ook maak je geen zorgen, het pakket is bij ons binnen! 

Reageer