retourneren van defecte modem

  • 1 March 2024
  • 1 reactie
  • 20 Bekeken

Kennelijk kan ik niet emailen dus hieronder was mijn email naar jullie.

 

"Goedemorgen,

 

Tot mijn verbazing (en irritatie) kreeg ik deze email. Deze emails zat in mijn spam folder.

 

Tijdens mijn overstap van ziggo naar jullie heb ik kennelijk een defecte modem ontvangen. Ik heb hier toendertijd telefonisch met jullie contact over gehad. Dit gebeurde binnen 3 maanden na de aansluiting al!

 

Mij was niet verteld dat ik de defecte modem moest terugsturen. Gelukkig heb ik hem bewaard en vandaag geretourneerd via een dhl punt.

 

Maar ik had het zeer op prijs gesteld als ik mijn dit verteld was en dat ik überhaupt geen modem hoefde te vervangen binnen drie maanden. Tevens heb ik jarenlang al een mobiel abonnement bij jullie. Misschien een herinnering via sms?

 

En uiteraard stel ik niet op prijs dat ik hiervoor moet betalen!

 

Ik zie je reactie graag met spoed tegemoet.

 

Dhr G van der Aa

Cal van Odido 2 maanden geleden

Hoi @gilbert69, fijn dat je hiervoor aan de bel trekt, hier wil ik je absoluut niet mee laten zitten! Hartelijk bedankt voor het retourneren van het modem, ik zie dat het pakket inderdaad naar ons onderweg is. Ik zal er daarom ook voor zorgen dat je pakket de maximale termijn krijgt op binnen te komen, namelijk tot eind maart. Ik weet zeker dat je pakket voor die tijd verwerk zal worden en zodra dit is gelukt ontvang je van ons een automatische bevestiging per e-mail.

Dit is snel helemaal rechtgezet, dit komt helemaal goed! 😄

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @gilbert69, fijn dat je hiervoor aan de bel trekt, hier wil ik je absoluut niet mee laten zitten! Hartelijk bedankt voor het retourneren van het modem, ik zie dat het pakket inderdaad naar ons onderweg is. Ik zal er daarom ook voor zorgen dat je pakket de maximale termijn krijgt op binnen te komen, namelijk tot eind maart. Ik weet zeker dat je pakket voor die tijd verwerk zal worden en zodra dit is gelukt ontvang je van ons een automatische bevestiging per e-mail.

Dit is snel helemaal rechtgezet, dit komt helemaal goed! 😄

Reageer