Retourpakket met apparatuur

  • 8 January 2024
  • 6 reacties
  • 60 Bekeken

Ik heb de verkeerde apparatuur naar Odido teruggestuurd. Op 15 december 2023. Maar die lig nog steeds bij DHL.

 

Moderator edit: Om zeker te zijn van geen schending van de AVG-wet en om iedereen bij deze nog beter in bescherming te nemen: deel vanaf heden alsjeblieft alleen de gevraagde screenshot en maak eventuele persoonsgegevens zwart of deel alleen een screenshot waarop het verzendbewijs en de eventuele aankomstdatum/afleverdatum staat.


Ik heb al twee waarschuwingsmails ontvangen van Odido. De tweede, met de dreiging van een boete.

 

En wat moet ik nu doen om de boete niet te betalen???

Teresa van Odido 3 maanden geleden

Welkom op onze Community! @AgnieszkaBrajer 

Goed dat je hierover aan de bel trekt! Ik help je graag verder om dit op te lossen.

  • Welke apparatuur heb je naar ons opgestuurd?
  • Is de juiste apparatuur inmiddels al onderweg? Mocht dit niet zo zijn, wil je dit dan alsnog doen? In dit topic lees je hoe je jouw pakket terugstuurt zonder QR code: Hoe stuur je de apparatuur terug? | Odido community. Vergeet niet om een briefje met jouw adresgegevens in de doos te stoppen, zodat we de apparatuur kunnen koppelen aan jouw abonnement.

Geen zorgen! Zodra de juiste apparatuur terug is, kan ik de ‘boete’ voor je vergoeden.

 

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Welkom op onze Community! @AgnieszkaBrajer 

Goed dat je hierover aan de bel trekt! Ik help je graag verder om dit op te lossen.

  • Welke apparatuur heb je naar ons opgestuurd?
  • Is de juiste apparatuur inmiddels al onderweg? Mocht dit niet zo zijn, wil je dit dan alsnog doen? In dit topic lees je hoe je jouw pakket terugstuurt zonder QR code: Hoe stuur je de apparatuur terug? | Odido community. Vergeet niet om een briefje met jouw adresgegevens in de doos te stoppen, zodat we de apparatuur kunnen koppelen aan jouw abonnement.

Geen zorgen! Zodra de juiste apparatuur terug is, kan ik de ‘boete’ voor je vergoeden.

 

Bedankt Teresa voor uw antwoord.

Per ongeluk is naar mij een apparatuur voor gewoon internet opgestuurd. En ik heb al glasvezel thuis. 
De verkeerde apparatuur heb ik op 15 december 2023 teruggestuurd. De nieuwe heb ik al binnen. 
Ik ben erg benieuwd wanneer het pakket bij u zijn 😮‍💨

Groeten

Reputatie 7
Badge +5

Hi @AgnieszkaBrajer, dankjewel! Ik wil de situatie graag zelf bekijken. Ik kan via jouw e-mailadres alleen geen abonnement vinden. Zou je jouw klantnummer willen toevoegen aan jouw Community profiel? Dit is nummer wat bestaat uit drie letters en vijf cijfers en delen wij vaak in e-mails. Zet deze in jouw profiel onder Klantnummer. Ook wil ik je vriendelijk vragen om de trackinglink uit dit topic te verwijderen. Dit is namelijk te traceren naar persoonlijke informatie. Laat het mij weten als de juiste informatie in je profiel staat. Dankjewel!

Hi @Cheyenne van Odido 

Ik heb het klantnummer toegevoegd.

Ik heb geen idee hoe moet ik de tracking link verwijderen. Het spijt me. 

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @AgnieszkaBrajer ,

Heb al aan een moderator gevraagd de tracking link te verwijderen, dit is inmiddels ook al gedaan.😉
Fijne avond

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @AgnieszkaBrajer, het teruggestuurde modem is bij ons op 8 januari retour gemeld - hartelijk dank voor het retourneren! 😄

Reageer