Ik heb de verkeerde apparatuur naar Odido teruggestuurd. Op 15 december 2023. Maar die lig nog steeds bij DHL.
Moderator edit: Om zeker te zijn van geen schending van de AVG-wet en om iedereen bij deze nog beter in bescherming te nemen: deel vanaf heden alsjeblieft alleen de gevraagde screenshot en maak eventuele persoonsgegevens zwart of deel alleen een screenshot waarop het verzendbewijs en de eventuele aankomstdatum/afleverdatum staat.
Ik heb al twee waarschuwingsmails ontvangen van Odido. De tweede, met de dreiging van een boete.
En wat moet ik nu doen om de boete niet te betalen???
Teresa van Odido4 maanden geleden
Welkom op onze Community! @AgnieszkaBrajer
Goed dat je hierover aan de bel trekt! Ik help je graag verder om dit op te lossen.
Welke apparatuur heb je naar ons opgestuurd?
Is de juiste apparatuur inmiddels al onderweg? Mocht dit niet zo zijn, wil je dit dan alsnog doen? In dit topic lees je hoe je jouw pakket terugstuurt zonder QR code: Hoe stuur je de apparatuur terug? | Odido community. Vergeet niet om een briefje met jouw adresgegevens in de doos te stoppen, zodat we de apparatuur kunnen koppelen aan jouw abonnement.
Geen zorgen! Zodra de juiste apparatuur terug is, kan ik de ‘boete’ voor je vergoeden.
Goed dat je hierover aan de bel trekt! Ik help je graag verder om dit op te lossen.
Welke apparatuur heb je naar ons opgestuurd?
Is de juiste apparatuur inmiddels al onderweg? Mocht dit niet zo zijn, wil je dit dan alsnog doen? In dit topic lees je hoe je jouw pakket terugstuurt zonder QR code: Hoe stuur je de apparatuur terug? | Odido community. Vergeet niet om een briefje met jouw adresgegevens in de doos te stoppen, zodat we de apparatuur kunnen koppelen aan jouw abonnement.
Geen zorgen! Zodra de juiste apparatuur terug is, kan ik de ‘boete’ voor je vergoeden.
Per ongeluk is naar mij een apparatuur voor gewoon internet opgestuurd. En ik heb al glasvezel thuis. De verkeerde apparatuur heb ik op 15 december 2023 teruggestuurd. De nieuwe heb ik al binnen. Ik ben erg benieuwd wanneer het pakket bij u zijn 😮💨
Hi @AgnieszkaBrajer, dankjewel! Ik wil de situatie graag zelf bekijken. Ik kan via jouw e-mailadres alleen geen abonnement vinden. Zou je jouw klantnummer willen toevoegen aan jouw Community profiel? Dit is nummer wat bestaat uit drie letters en vijf cijfers en delen wij vaak in e-mails. Zet deze in jouw profiel onder Klantnummer. Ook wil ik je vriendelijk vragen om de trackinglink uit dit topic te verwijderen. Dit is namelijk te traceren naar persoonlijke informatie. Laat het mij weten als de juiste informatie in je profiel staat. Dankjewel!
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.