Beantwoord

Ring deurbel aanvragen

  • 18 December 2021
  • 7 reacties
  • 175 Bekeken

Goedemorgen, 

 

Helaas heb ook ik geen link naar het aanvraagformulier mogen ontvangen om de deurbel te kunnen aanvragen. 

Hierbij het verzoek om mij deze alsnog toe te zenden.

Prettig weekend, 

Met vriendelijke groet, 

 

icon

Beste antwoord door Waqqas 18 December 2021, 10:57

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

7 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Paddy16 

Helaas ben je wat aan de late kant met dit te melden want hier was wel een formulier voor op de website, je kon je registreren voor de deurbel tot uiterlijk 13 december. Nu is dat formulier weg, wellicht kan een moderator nog wat voor je betekenen.

Bedankt voor je snelle reactie @Waqqas

 

Reputatie 7
Badge +15

@Paddy16

Het was een promotie net als hoe Samsung die bijvoorbeeld doet, raar dat je geen mail kreeg hierover. Je bent trouwens niet de enige.

Telefonisch contact opgenomen met de klantenservice. Jeroen vertelde mij dat de Ring deurbel na 4 tot 6 weken (na aanvang contract) automatisch zal worden toegestuurd.

Ben benieuwd of dit dan ook daadwerkelijk gaat gebeuren. Eens te meer omdat communicatie hierover, laat ik het netjes zeggen, erg onduidelijk is. 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Paddy16, voor de volledigheid plaats ik mijn laatste privébericht ook nog in jouw topic:

Bedankt voor je privébericht. Het stellen van een vraag in een topic en het sturen van een privébericht aan een moderator zijn echter wel twee verschillende dingen. Het is niet toegestaan om moderators een privébericht te sturen, tenzij de moderator hier zelf om vraagt. Uit jouw topic begrijp ik dat een collega verteld heeft dat je alsnog een Ring deurbel ontvangt. Dat klopt niet helemaal, je ontvangt een eenmalige vergoeding van € 59,99 om zelf een Ring aan te kunnen vragen. Deze vergoeding wordt verrekend met een volgende factuur. Overigens zie ik nergens staan dat er gebeld is en zijn er geen logs. Hoe laat en op welke datum heb jij gebeld? Ik zal de desbetreffende collega dan aan de mouw trekken, want foutieve info verspreiden is natuurlijk niet de bedoeling.
 

€ 59,99 van is een zakelijk correcte oplossing. Doch de gehele gang van zaken is toch enigszins teleurstellend. 

Reputatie 7
Badge +16

Het verdient niet de schoonheidsprijs dat er fouten zijn gemaakt in sommige welkomstmails, dat is zeker waar! Genoeg feedback en materiaal om aan verder te werken, dank voor het melden en straks dan eindelijk toch echt veel plezier met de Ring! 😄👍