-
-
is een Top Poster
-
7 reacties
Glasvezel is besteld, geïnstalleerd en nu betaal ik dubbel! Zowel voor glasvezel als ADSL! Het lijkt erop dat glasvezel als 'zakelijk' is geïnstalleerd, terwijl ADSL als privé wordt beschouwd. Hoe kan dat nou? Het betreft toch hetzelfde adres! De klantenservice is hopeloos, omdat privé en zakelijk communiceren met elkaar niet. Blijkbaar werken ze met aparte ICT-systemen; privé geeft aan dat ik alleen ADSL heb, terwijl zakelijk beweert dat ik alleen glasvezel heb. Wanneer je belt, beginnen ze je van het kastje naar de muur te sturen: 'Ik schakel u door naar zakelijk... u moet privé bellen...' Per e-mail reageert Odido helemaal niet. Ik heb zoveel aparte accounts: voor mobiel, voor ADSL, voor glasvezel. Tegelijkertijd, wanneer ik inlog, zie ik geen abonnementen...
Het is alleen maar chaos bij Odido, hopeloos. Daarom probeer ik nu openbare hulp te vinden. GRAAG wil ik geen ADSL meer en verzoek ik om terugbetaling van het dubbele bedrag dat ik sinds de installatiedatum van glasvezel heb betaald.
Adres: XXXXXX
Moderator edit: plaats geen persoonsgegevens in een openbaar bericht.
Welkom op onze Community! @azrev99
Goed dat je via deze weg aan de bel trekt. Ik zoek graag voor je uit wat er precies aan de hand is!
Ik zie dat er begin maart contact is geweest met onze Klantenservice om het DSL abonnement op te zeggen. Dit is altijd met inachtneming van een maand opzegtermijn, het abonnement loopt dus nog tot 08-04-2023.
Uiteraard wil ik voor je uitzoeken hoe het zit met de overlap, maar zoals mijn collega’s al aangaven heb ik geen toegang tot de Zakelijke systemen. Kun je mij hier meer over vertellen (aansluitdatum, eerste factuur etc.)? Daarnaast wil ik je vragen het Zakelijke Klantnummer ook toe te voegen aan je Community profiel. Ik ga dan mijn uiterste best doen om dit voor je uit te zoeken.
Ondanks dat er inderdaad op verschillende plekken op het internet adressen staan, raad ik je af om dit op de Community te doen, omdat dit tegen de huisregels in gaat. Mocht je hier meer over willen lezen, dan kun je altijd een kijkje nemen in dit topic: Hoe gaan wij binnen de Community met elkaar om? | Odido community.
Geef je mij een seintje als je zo ver bent? Ik sta klaar om verder te helpen!
Bekijk origineel