Rreview Trustpilot

  • 26 March 2024
  • 9 reacties
  • 90 Bekeken

Goede middag,

Op mijn recensie op trustpilot vroeg Jason van Odido contact met jullie op te nemen en dan er binnen 4-12 uur gekeken zou worden of de klacht opgelost kon worden.

Ik heb geen Twitter of Facebook alleen Instagram. Hier werd ik doorverwezen naar jullie. 

kan iemand contact met mij opnemen. Dit begint nu al als vrij omslachtig aan te voelen en zou toch graag nog naar een passende oplossing komen… 

Teresa van Odido 30 dagen geleden

Welkom op onze Community! @Playabara2022 

Dank je wel dat je de moeite hebt genomen om dit topic te openen. Ik begrijp goed dat je dit liever privé bespreekt. Ik heb je daarom gelijk een bericht gestuurd! Spreek ik je daar verder?  

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Goedemiddag @Playabara2022 Leg even je klacht kort uit en zet je klantennummer in je forum account.

De moderators weten dan gelijk met wie ze te doen hebben.

Groetjes! 

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @Playabara2022, heel hartelijk welkom op de Community! 🙋‍♂️

Graag helpen we je zo goed mogelijk; kun je uitleg bieden ten aanzien van hetgeen je opgelost wilt hebben? Alvast bedankt!

Goede morgen, 

Ik weet niet precies welk klant nummer ik moet gebruiken, aangezien ik er 3 heb.. kan ik prive gegevens hier delen? Vorige keer hebben ze het met mijn email adres opgezocht. 

De situatie is wat complex en vandaar dat ik ook veel met jullie had gebeld.

Ik had 2 woningen, waarvan ik voor beide odido internet wilde aanschaffen. Woning 1 had ik ziggo, woning 2 is een nieuwe woning en wilde ik odido. 

Nu had ik odido aangevraagd voor woning 1 en een overstap service. Alleen is later de beslissing gemaakt om woning 1 toch niet aan te houden en heb ik de abonnement gecancelled. Ik had al op 27/11 een mail gekregen dat ziggo succesvol was opgezegd. Nu heb ik gebeld om te vragen of dit nog zo was na het annuleren van het abonnement van woning 1, maar het aanhouden van abonnement van woning 2. Dit was akkoord, ziggo werd opgezegd (vanaf eind januari). 

Nu werd in februari weer ziggo kosten afgeschreven en bleek dat het abonnement bij ziggo helemaal niet was opgezegd. Ik had jullie meerdere keren gebeld en elke keer werd het uitgezocht, maar niemand die terug belde met hoe of wat. tot vorige week vrijdag, met de melding dat het niet bij jullie lag en ik zelf ziggo had moeten opzeggen. Dit is niet duidelijk gecommuniceerd en ik ging ervan uit nadat ik een medewerker bij jullie had gesproken in december dat ik kon vertrouwen op hun informatie. 

Ik maak nu best pittige extra kosten bij ziggo, ik verwacht 3x maand kosten van 80,- dat is dus 240,- die ik niet had hoeven maken. Ik ben zelf heel secure geweest in de overstap dus ben echt teleurgesteld dat dit zo is gegaan. 

 

 

 

 

Reputatie 7
Badge +14

hoi @Playabara2022 ,

Met de overstap service wordt een overstap makkelijk gemaakt tussen providers. De nieuwe provider meldt een overstap aan, maar de dataum waarop de daadwerkelijke overstap en daarmee de datum voor het beeindigen van de oude verbinding is afhankelijk van de installatie van de nieuwe verbinding.

Het monteursbezoek voor de nieuwe vebrinding kan bijvoorbeeld pas na x periode of de nieuwe lijn heeft een storing, zolang de nieuwe router niet wordt gedetecteerd door het netwerk zal de oude provider haar dienstverlening blijven doorzetten. Dat is precies “as designed”. Je wilt niet zonder een verbding. Dit proces is allemaal geautomatiseerd en aangezien jij hebt afgezien van de nieuwe aansluiting in je oude woning is de overstap service nooit tot het punt gekomen dat de nieuwe router online kwam. Odido kan geen opzegging doen voor een verbinding “uit jouw naam” voor een woning waar geen overstap in wordt gedaan. Dit moet je dus voor woning 1 nu zelf doen.

Ik begrijp allemaal hoe het zit. Alleen heb ik een medewerker gesproken, die aangaf dat dat wel kon. Vandaar dat ik zelf niet heb opgezegd en nu met deze kosten zit opscheept. 

Reputatie 7
Badge +14

Tja, dat is natuurlijk niet terug te vinden en je hebt zelf het proces geannuleerd. Daarna is er wellicht wat spraakverwarring ontstaan, maar wellicht dat een moderator nog iets kan terugvinden. Wacht dat even af.

Hoi @Jason van Odido Jason,

kan ik niet 1-op-1 in contact met jou komen. Dit voelt niet fijn op zo’n forum… 

 

gr

 

Reputatie 7
Badge +14

Een forum is inderdaad geen 1:1 chat met een klantenservice. Als je direct contact met een medewerker wilt, dan is dat alleen telefonisch mogelijk op 0800-0092.

Reputatie 6
Badge +2

Welkom op onze Community! @Playabara2022 

Dank je wel dat je de moeite hebt genomen om dit topic te openen. Ik begrijp goed dat je dit liever privé bespreekt. Ik heb je daarom gelijk een bericht gestuurd! Spreek ik je daar verder?  

Reageer