set

  • 28 November 2023
  • 24 reacties
  • 181 Bekeken

  • is een Top Poster
  • 10 reacties

Heb paar dagen spoed klacht die geregistreerd voor de (escalatie team/ set) was beloofd binnen 24 gecontacteerd te worden.. wij zijn inmiddels 4 dagen verder.. bellen levert niks en ook via chat kan ik geen gesprek beginnen.. graag hoor ik iets via hier………

Tommie van Odido 5 maanden geleden

Hi @Kal71, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik wilde meteen voor je gaan kijken alleen kan ik geen abonnement vinden op dit e-mailadres. Kan je je klantnummer toevoegen aan je profiel? Deze is te vinden in Mijn Odido → Internet + TV abonnement → Meer → Mijn gegevens; bovenaan de pagina staat: Jouw Klantnummer: ABC12345. Dan kan ik met je meekijken, alvast bedankt!

Bekijk origineel

24 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Kal71 , welkom bij de klant helpt klant community.

Prima, laten we beginnen met wat je probleem is en welke actie nu is uitgezet? Kun je daar wat over vertellen?

Ik heb liever dat iemand van Odido dit oppakt.. aangezien ligt deze kwestie al lang bij Odido maar loop heeeeel stroef en dat wil ik doorbreken 

Reputatie 7
Badge +14

Dit is geen chat met de klantenservice maar een klanten forum. Moderators lezen wel mee natuurlijk maar reageren op volgorde van de vele topics. 

Dan wacht ik Met spanning af (voorlopig netjes..) 

Ik ben enorm geïrriteerd van de onprofessionele manier van handelen van Odido …

Reputatie 7
Badge +14

Dan wacht ik Met spanning af (voorlopig netjes..) 

Netjes is de grondregel van het forum. Je kunt ook aangeven wat je uitdaging is, er zijn kundige superusers om je ook inhoudelijke feedback te geven!

Dank! Tzt doe ik het wel

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Kal71, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik wilde meteen voor je gaan kijken alleen kan ik geen abonnement vinden op dit e-mailadres. Kan je je klantnummer toevoegen aan je profiel? Deze is te vinden in Mijn Odido → Internet + TV abonnement → Meer → Mijn gegevens; bovenaan de pagina staat: Jouw Klantnummer: ABC12345. Dan kan ik met je meekijken, alvast bedankt!

Dankje. Ik ga eea liefs verder intern met Odido bespreken en als je ergens met mij privé kan mailen, zal leuk zijn! Heb liever eea privé te bespreken ipv hier alles te ‘wassen’. Ik zie je mail tegemoet.(die heb je). Voorlopig stop met deze kwestie hier..

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @Kal71 ,

Tommie is een medewerker van Odido.

Als jij je klantnummer in je profiel invult, kan hij waarschijnlijk al zien wat er speelt en helpt hij je verder. 

Via de mail zal Odido geen contact met je opnemen.  Het is, hier in samenwerking met Tommie, of telefonisch via de klantenservice. 

Reputatie 1

@soepkip67 Zou jij aan Tommie willen vragen waar ik een klacht in kan dienen? Tommie is zo erg geschrokken van hoe er met mij is omgegaan dat Tommie niet meer reageert. @eric Netjes is de grondregel geef je aan, dat ben ik geweest, maar wel geïrriteerd en gefrustreerd. Netjes is ook dat iemand reageert, ook als het allemaal ff niet zo leuk is


Verwijs mij a.u.b. niet door naar deze pagina want daar kan je niks mee:
Heeft Odido een klachtenformulier? En vervolgens geen antwoord geven. 

 

Reputatie 7
Badge +14

Nee, er is geen klachtenformulier. Je kunt hier je verhaal kwijt, en anders kun je een brief schrijven zoals op die pagina te zien is.

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @Mattuspatatus ,

Zou niet weten waar je het over hebt. Ook snap ik je vraag niet, ook niet waarom je deze aan mij stelt.

Ben ook gewoon klant zoals jij,  dus als je contact wil met Tommie, zal je dat zelf moeten doen.

Hij zal er waarschijnlijk morgen overdag gewoon weer zijn.

Reputatie 1

Hallo @Mattuspatatus ,

Zou niet weten waar je het over hebt. Ook snap ik je vraag niet, ook niet waarom je deze aan mij stelt.

Ben ook gewoon klant zoals jij,  dus als je contact wil met Tommie, zal je dat zelf moeten doen.

Hij zal er waarschijnlijk morgen overdag gewoon weer zijn.

Ah sorry! Je klinkt wel echt als een Odido medewerker though! 

Dat is zeker waar dat klacht procedure en het krijgen van enige inhoudelijk reactie over is zeer lastig, tijdrovend en irritant kwestie bij odidoooooo en dat zeg ik ook redelijk netjes..

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @Mattuspatatus ,

Zou niet weten waar je het over hebt. Ook snap ik je vraag niet, ook niet waarom je deze aan mij stelt.

Ben ook gewoon klant zoals jij,  dus als je contact wil met Tommie, zal je dat zelf moeten doen.

Hij zal er waarschijnlijk morgen overdag gewoon weer zijn.

Ah sorry! Je klinkt wel echt als een Odido medewerker though! 

Geen probleem, dank je voor het compliment. 

Reputatie 7
Badge +7

Dat is zeker waar dat klacht procedure en het krijgen van enige inhoudelijk reactie over is zeer lastig, tijdrovend en irritant kwestie bij odidoooooo en dat zeg ik ook redelijk netjes..

Gewoon even je klantnummer invoeren in je profiel.

En dan nog even geduld hebben totdat Tommie morgen weer aan het werk is. Dan weet ik zeker dat je gehoord en geholpen wordt. Zeker zoals ik weet hoe @Tommie van Odido werkt

Het verhaal in heel kort; internet was stuk 12-11, bellen met Odido was zeer chaotisch.. ok we sturen monteur (Guidion) kan alleen 27-11 kunnen we niks aan doen, bel jij zelf als je wil… (tegen mij) in deze tijde 15 dagen wachten zonder internet..?!! Vind Odido heel normal… ik bel uren naar Guidion, meid die eea (mss) snap, ‘oooh kan morgen..’ ik blij (ik regel het zelf wel maar Odido niet!) ochtend daarna sms- geannuleerd, monteur ziek.. geen andere afsprak, ik bel en bel Odido/ Guidion maar alleen ‘blabla’ antwoorden!! (4 pagina aan heel nutteloos chats met Odido) Uiteindelijk 23-11 is gedaan (ook met heel veel mazel) maar dat is verhaal apart. Ik bel Odido, vind jullie het normal, nee!! We maken melding bij ‘set’ - het commando unit van Odido, na weer bellen omdat ik had binnen 24 uur terug gebelt moeten worden weer Blablablabla ‘kunnen we niks extra doen’, na veeel gesprekken en bedelen ‘we ga de maand bedraag HELEMAAL crediteten’ !!wow!! Halleluja. Na deze korte en zeer beknopt omschrijving, vinden jullie het normal?? Van deze tijden?? Of moet ik eea uitgebreid buiten hangen (via diverse kanalen) ik denk niet dat eea zal Odido goed doen… aangezien zeg Odido zelf - dan vinden we niet normaal.. 
tot zo ver..-(

Ps, heb geen behoefte en tijd voor eindeloos visies wissel hier.. dus ik deel het met het idee/‘hoop’ dat Odido eea zal serious/ anders aanpakken, niet meer dat dat! 

En mij serious compenseert aan deze gang van zaken en de gevolgen van!!

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Kal71, bedankt voor het delen van je ervaring en ik begrijp je sentiment.

Ik ben direct voor je gaan kijken wat de status is en ik zie dat de SET-klacht behandeld is. Hier ben je natuurlijk ook van op de hoogte, het volledige maandbedrag wordt vergoed. Dit zal worden verrekend en is terug te zien op een volgend factuur. Ik snap alleen niet heel goed wat je nu precies wilt. De eerste melding hebben we op 13-11 van je ontvangen en het is op 23-11 voor je opgelost. We houden ons aan de wettelijke compensatieregeling en vergoeden problemen die langer duren dan 12 uur. Nu heeft een collega uit coulance gezegd dat we het hele maandbedrag voor je gaan vergoeden. Dit is al een stuk meer dan 10 dagen voor je vergoeden. Het enige wat ik wellicht nog voor elkaar kan krijgen is een gratis wifipunt, meer dan dat kan ik ook niet regelen.

Reputatie 5

Het is moeilijk bescheiden te blijven.

Beste Tommie, ten eerste dank voor het meedenkende attitude! Waardeer ik. Het gaat bij mij metname om de zeer rommelig en moeizaam manier van handelen en bovendien de zo lang houden zonder reperatie (terwijl allemaal dit bevestigen incl Odido..) 

wat doet zo wifi punt extra?  

Tommie; Was geen nieuwe installatie he.. wel nood reperatie.. ook als ik nood geval heb met water, zeg de loodgieter niet ik kom over 3 weken.. wel als ik nieuw kraan wil hebben.. en inmiddels is internet ook soort ‘water’ en bron van inkomen.. just to make it abit clearer!

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @Kal71, dat is een goede vraag! Hier vind je alles terug over Wifi Plus: Alles over Wifi Plus | Odido community. Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Voor nu wens ik je een fijn weekend! Groetjes, Ishana

Reageer