slecht internet snelheid met 100mb abonnement

  • 27 December 2023
  • 1 reactie
  • 31 Bekeken

Krijg internet installert 15dec 2023 een Ik heb heel veel problem met mijn t-mobile/Odido glasvezel internet elke dag 
ik heb 100mb abonnement maar krijs bij speedtest tussen 0-17mb . 
kan iemand helpen of tips geven ???? 

heb echt alles probeert hier wat ik kan winden op internet 

Cal van Odido 4 maanden geleden

Hoi @danijell84, goed dat je hiervoor een topic aanmaakt, ik schiet je graag te hulp om je Wifi een flinke boost te geven! Heb je het modem op een open, vrije plaats staan zonder meubels of andere voorwerpen ervoor? Graag raad ik je aan om het modem zo vrij mogelijk te plaatsen omdat het Wifi signaal vooral veel verlies lijdt als er direct voorwerpen voor staan. Daarnaast lukt het mij niet direct om met het WAP Wifipunt te verbinden. Is het je al gelukt om het Wifipunt te installeren? Branden alle drie de lampjes op het Wifipunt? 

Ik ben benieuwd, ik denk graag met je mee! 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @danijell84, goed dat je hiervoor een topic aanmaakt, ik schiet je graag te hulp om je Wifi een flinke boost te geven! Heb je het modem op een open, vrije plaats staan zonder meubels of andere voorwerpen ervoor? Graag raad ik je aan om het modem zo vrij mogelijk te plaatsen omdat het Wifi signaal vooral veel verlies lijdt als er direct voorwerpen voor staan. Daarnaast lukt het mij niet direct om met het WAP Wifipunt te verbinden. Is het je al gelukt om het Wifipunt te installeren? Branden alle drie de lampjes op het Wifipunt? 

Ik ben benieuwd, ik denk graag met je mee! 

Reageer