Goedemorgen,
Wie kan mij helpen alle spam te markeren als spam in mijn t-mobilewebmail inbox ??
Met vriendelijke groet,
Willemien
Beste antwoord door Hajar
Bekijk origineelGoedemorgen,
Wie kan mij helpen alle spam te markeren als spam in mijn t-mobilewebmail inbox ??
Met vriendelijke groet,
Willemien
Beste antwoord door Hajar
Bekijk origineelHi Willemien,
Je kan zelf een spamfilter instellen. Je kan zelf veel instellingen regelen in My T-Mobile Thuis. In het menu kun je 'Instellingen' en 'E-mail' selecteren en dan het volgende aanpassen:
Ik hoop dat je zo verder komt!
Hallo,
Ik heb dezelfde vraag. Ik krijg meer spam dan andere mail, hoogst irritant. Ik probeer nu Op de site van t-mobile kom ik telkens in een “loop” terecht als ik iets wil, zoals mijn e-mailinstellingen wijzigen. Dan wordt er gevraagd om opnieuw in te loggen, dan ga ik weer naar e-mail instellingen, vervolgens kies ik “spamfilter instellen” en dan moet ik weer inloggen. Hoe stel ik nu de spamfilter in?
Hoi
Succes en als je nog vragen hebt, stel ze gerust. De Community zit altijd voor je klaar! 😄
Dank je wel!
Ik heb de spamfilter op “high” gezet, kijken of het helpt 😊
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.