Beantwoord

T-Mobile koppelen lukt niet

  • 18 October 2023
  • 2 reacties
  • 43 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Goedemorgen,

 

Het koppelen van T-Mobile thuis lukt niet. Ik krijg de foutmelding:

“Er is een fout opgetreden, probeer later nog eens”

 

Kunnen jullie mij helpen? Alvast dank!

 

Vriendelijke groet,

Maarten

icon

Beste antwoord door eMulsie 18 October 2023, 14:43

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hey @eMulsie, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik heb direct een blik geworpen en zag dat je initialen niet gelijk stonden. Ik heb je abonnementen losgekoppeld, kan je proberen om je abonnementen opnieuw te koppelen? Als het goed is moet het nu lukken! 

Hey @eMulsie, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik heb direct een blik geworpen en zag dat je initialen niet gelijk stonden. Ik heb je abonnementen losgekoppeld, kan je proberen om je abonnementen opnieuw te koppelen? Als het goed is moet het nu lukken! 

 

@Tommie van Odido Fantastisch! Het is gelukt. Dank voor de snelle reactie.

Reageer