Beantwoord

T-Mobile problemen met overzetten

  • 9 January 2022
  • 10 reacties
  • 165 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties

Vanacht precies 1 minuut over 12  werd ik afgesloten van internet en televisie!!!

T-Mobile weet dat mijn nieuwe provider pas 17 januari internet en tv kan activeren. 

T-Mobile weet ook dat ik een 13 jarige scholier in huis heb, die alleen via internet zijn huiswerk kan maken. 

Maar T-Mobile heeft daar maling aan. 

Zelfs T-Mobile medewerkers spreken hier schande van, en zeggen dit had nooit mogen gebeuren. 

Nogmaals schande T-Mobile 

icon

Beste antwoord door Boris 10 January 2022, 14:09

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

10 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @reebos , welkom bij de community.

Maak je gebruik van de overstap service van je nieuwe provider? Of heb je het abonnement bij T-mobile zelf opgezegd?

Er zijn mogelijkheden om via mobiele telefoon een wifi hotspot te maken zodat een laptop via die weg toch een internetverbinding heeft.

Reputatie 7

Hoi @reebos ,

Dank je wel voor het delen van je gevoel en ervaring! Dit is bij lange na niet de service die wij voor ogen hebben. Graag kijk ik mee met de situatie, maar zie dat geen abonnement kan vinden wat gekoppeld is met het e-mailadres dat hier op de Community bekend is. Zal jij je klantgegevens willen toevoegen aan je profiel hier op de Community? Dan heb ik toegang tot je gegevens en kan ik je wellicht verder helpen. Ik hoor het graag van je!

Dat heeft nu geen nut meer, heb alles al terug gestuurd. Maar blijf het een slechte beurt van T-Mobile vinden. Ben al jaren naar alle tevredenheid klant van T-Mobile, maar deze ontklantvriendelijke actie had ik nooit verwacht van T-Mobile 

[klantnummer verwijderd door moderator]

Reputatie 7

Hi @reebos ,

Dank voor je terugkoppeling en bedankt dat ik met je mee mocht kijken. Ik wil mijn excuus aanbieden voor de gang van zaken, want dit is niet hoe wij het voor ogen hebben. Normaliter kunnen dit soort problemen worden voorkomen door gebruik te maken van de Overstapservice. Ik zie dat in jullie geval dat ook is gedaan, maar is de overstap afgewezen door de nieuwe provider, omdat de einddatum van het contract bij T-Mobile te ver in de toekomst ligt. Om problemen te voorkomen, is het denk ik belangrijk om daarom met de nieuwe provider contact op te nemen of de aansluiting een goede doorgang kan genieten. Weet dat de deur bij ons altijd open staat en we je welkom heten. 

Beste Boris, volgens mij zit het anders in elkaar, heb T-Mobile opgezegd in mijn herroeping tijd, maar het is gebeurd. Kan ik uit coulance geen voucher code krijgen voor data in ieder geval tot de 16 januari??

Groet Carla 

Reputatie 7
Badge +14

Als je het T-Mobile contract weer hebt opgezegt in de herroeping tijd, dan kun je niet verwachten dat het afkoppelen naadloos aansluit naar de weer andere/oude provider. Als internet zo belangrijk voor je is dan is het best “gevaarlijk” om nieuwe abonnementen aan te vragen en eigenlijk weer direct op te zeggen. Zodra je de herroeping inzet wordt de order teruggedraaid en je abonnement beeindigd. 

Je kunt eenvoudig je abonnement voor 1 maand upgraden naar unlimited via my-t-mobile. (gaat direct in, en dan kies je morgen weer voor een downgrade naar je huidige abonnement, dat gaat dan de 1e van de maand weer in)

Beste Eric, dank voor je gezellige klantonvriendelijk antwoord, voor wie is internet niet belangrijk!!!!

Volgens vele van jouw collaga's had dit nooit mogen gebeuren of ik het nou op de ene af andere wijze had opgezegd. 

Bedankt voor je advies, wat inhoudt dat, door de fout van T-Mobile, het mij ook nog eens extra geld gaat kosten. 

Door dit soort antwoorden ben ik geneigd om mijn mobiele abonnement en van mijn kleinzoon per direct op te zeggen. 

Reputatie 7
Badge +14

Je praat hier met medeklanten zoals ik. Moderators herken je aan het T-Mobile logo achter hun naam. Ik dacht even met je mee hoe je internet zelf Unlimited mogelijk kan maken. 

Reputatie 7

Hi @reebos ,

Zoals @eric uitlegt is de Community een verzamelplek van klanten, waarbij hulp wordt geboden en vragen beantwoord vanuit het perspectief van de klant. Eric helpt je graag mee vanuit dat perspectief, waarop we een respectvolle manier tot een oplossing kunnen komen.