T-Mobile thuis aangesloten maar Wifi en Tv valt weg

  • 29 January 2023
  • 15 reacties
  • 150 Bekeken

Vandaag verhuisd naar Den Haag. Voor de verhuizing al mijn oude abonnement opgezegd bij T-mobile (op advies van jullie) en een nieuw abonnement afgesloten bij T-mobile op mijn nieuwe adres. Duurde erg lang om internet aan te sluiten omdat het derde lampje, het wereld bolletje, maar niet wilde branden om op mijn Zyxel. Inmiddels heeft die gebrand en heb ik ook digitale TV aangesloten. Maar internet valt de hele tijd weg, dat lampje brandt dan niet meer en de televisie houdt er dan ook mee op.

 

Toen ik op mijn oude adres de eerste keer T-mobile moest aansluiten was het ook een ramp. Hoe is het toch mogelijk?

 

Hoor graag wat ik nu moet doen


15 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Tissink90, gefeliciteerd nog met je nieuwe huis! 😃

Goed dat je hier een topic voor aanmaakt. Het lastige is namelijk dat oude koper internetaansluiting niet altijd in al te beste staat verkeren of worden achtergelaten door vorige bewoners. 

Heb je ook nergens in huis een tweede aansluiting zitten? Mocht er eentje zitten in de meterkast, dan werkt deze vrijwel altijd het beste.

In ieder geval was ik blij om te zien dat er heel snel een monteur bij je langskomt, dit komt helemaal goed!

Het is nog niet gelukt. Moeten zelfs wachten op en monteur van KPN nu. Daarnaast kan ik nu ook niet meer gebruik maken van T-mobile anywhere. En volgens de app is er geen actief abonnement op dit adres. Onwijs matig allemaal. Ook bij de onderbuurman ligt T-mobile er trouwens uit

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Tissink90, ik ben gelijk voor je gaan kijken! Ik zie inderdaad staan dat KPN aangestuurd moet worden, dit zal ook zo snel mogelijk gebeuren. Heb je de juiste inlog gegevens gebruikt van je tv? Deze kan je hier terug vinden: My T-Mobile. Kom je er nog niet uit? Laat het dan weten, ik help je graag!

Hi Tommie,

 

Wanneer kan ik iets verwachten van KPN?

 

En ik kan nog steeds mn inloggegevens niet vinden. Volgens de app is mijn tmobile thuis abonnement stopgezet.

 

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Tissink90, ik zag dat je contact hebt gehad met een collega via de online klantenservice! Ik zal het topic nog open laten staan als er nog meer vragen zijn. Hopelijk is het snel opgelost. Voor nu een hele fijne dag gewenst!

Weten we al wanneer er een monteur langs komt?

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Tissink90, de aanvraag is doorgestuurd naar KPNNetwerkNL. Zij nemen zo snel mogelijk contact met je op om een afspraak in te plannen! 

Hi @Tommie  

 

Gister was er een kpn monteur geweest bij de onderburen en die heeft daar een nieuwe wanddoos geplaatst aan de muur en signaal gemeten en volgens hem was toen alles goed. Hij is daarna niet meer bij ons geweest. Dit mocht hij namelijk niet doen.

Ter eerste, het signaal bleek later in de avond al weer weg te vallen bij de buren dus die zijn er ook helemaal klaar mee. Ten tweede, wanneer komt die KPN monteur nou eens bij mij? Ik heb een bevestiging gekregen per mail dat kpn mij per sms een link zou sturen om een afspraak te plannen maar die heb ik nooit gekregen. Sterker nog, ik kreeg toen weer een sms vam Guidion. Maar die zijn er al geweest en vertelde mij dat KPN er naar moest kijken. Hoe veel kan er mis gaan?

 

Willem jullie aub zorgen dat die kon monteur langskomt?.Dankje

 

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Tissink90, ik ben meteen voor je gaan kijken. Ik zie dat er een afspraak is gemaakt! Ik hoor graag hoe dit is verlopen. 

@Tommie KPN monteur is langsgeweest. Nu moet er weer een ander bedrijf langs komen, dit keer iemand van Volkers Wessel. Die echt gaat kijken naar het signaal onder de straat. 

 

Weten jullie toevallig nog hoelaat dit gebeurt?

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Tissink90, hopelijk weet VWT de oplossing voor dit euvel. Ik zie inderdaad de afspraak ingepland staan: 2023-02-20 12:30:00. Geplande data kunnen nog veranderen. In de meeste gevallen gaat het volgens schema, maar soms kan dit verschillen, dus klem je niet al te vast hieraan. We wachten nogmaals af!

 

Waarom krijg ik dit nou weer @Tommie ?

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Tissink90, dat is even schrikken maar geen zorgen hoor, vals alarm! Zo te zien was het abonnement op je oude adres nog niet 100% afgemeld door het systeem. Inmiddels zijn alle synchronisaties rond en vandaar dat je deze email hebt ontvangen.

Ook ik ga voor je duimen met het bezoek van Volker & Wessels morgen, ik hoop en verwacht dat zij je een heel stuk verder kunnen helpen!

Hi @Tissink90, hopelijk weet VWT de oplossing voor dit euvel. Ik zie inderdaad de afspraak ingepland staan: 2023-02-20 12:30:00. Geplande data kunnen nog veranderen. In de meeste gevallen gaat het volgens schema, maar soms kan dit verschillen, dus klem je niet al te vast hieraan. We wachten nogmaals af!

Ze zijn nog niet geweest!

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Tissink90, ik zie dat de monteur rond 15:00 is begonnen met de werkzaamheden. Ik wacht af wat hier uitkomt. 

Reageer