Beantwoord

T mobile thuis abonnement zonder dat ik daar om gevraagd heb

  • 19 May 2023
  • 2 reacties
  • 51 Bekeken

Hi, enkele dagen geleden werd er telefonisch contact met mij opgenomen met een voorstel voor t mobile thuis.

 

hier had ik wel interesse in, maar heb duidelijk aangegeven dat ik daar nog goed over wil nadenken, en heb gekozen om meer info per mail te ontvangen.

Vervolgens ging de verkoper nog door een aantal opties heen, ik zei dat klinkt allemaal goed, nog steeds onder de veronderstelling dat ik slechts info per mail zal ontvangen. Daaropvolgend vroeg de verkoper om mondeling akkoord voor, zoals ik het begreep, info toesturen naar [mijn email]. Daar gaf ik dus akkoord op.

 

Nu blijkt er dus alsnog een t mobile thuis abonnement geactiveerd te zijn. Dit wil ik niet, wil dit dus per direct en kosteloos weer annuleren.

icon

Beste antwoord door Cristien 19 May 2023, 21:42

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @TvDuniekenaam 

Nou klinkt mij nog niet dat de verkoper je echt om de tuin aan het leiden was, maar in de bevestiging email staat ook precies hoe je de overeenkomst weer zonder kosten kunt ontbinden. Waarschijnlijk even de klantenservice bellen.

Reputatie 7
Badge +14

@TvDuniekenaam 

Als je je abonnement wilt opzeggen, kun je bellen naar 0800-8104 (particuliere klanten) of 0800-7112 (zakelijke klanten). 
 

Voor elke online of telefonische bestelling heb je een bedenktijd van 14 dagen. Binnen deze tijd kun je de bestelling nog annuleren en alle ontvangen producten terugsturen. 
 

Succes

Reageer