Beantwoord

T-Mobile Thuis blijft verkeerde rekeningnummer gebruiken

  • 12 July 2021
  • 2 reacties
  • 50 Bekeken

Reputatie 2
  • is een King Poster
  • 34 reacties

De factuur van mei ging mis omdat ik mijn nieuwe rekeningnummer nog niet aan T-Mobile Thuis had doorgegeven. Dus: met iDEAL betaald en rekeningnummer aangepast. Zelfde voor T-Mobile Mobiel. (Allebei afzonderlijk aangepast.)

Mijn fout, maar nu moet het voor juni goed gaan denk je dan. En voor Mobiel gaat het ook goed.

Thuis probeerde echter wederom het oude rekeningnummer. Daar kreeg ik deze keer  geen melding van. Het lijkt erop dat het herinneringssysteem van T-Mobile geen verschil ziet tussen verschillende facturen. Dus als je al eens een melding en eerste herinnering hebt gehad voor de factuur mei, krijg je die niet voor de factuur van juni.

De tweede herinnering kreeg ik gelukkig wel. Dus weer snel met iDEAL betaald. (Al denkt de website nog van niet..) Ook gecontroleerd of het rekening nummer wel goed staat: dat staat tocht echt goed.

Nu heb ik dus twee problemen:

  1. Hoe zorg ik dat T-Mobile Thuis de juiste rekening gebruikt. Instellen op de website heeft kennelijk geen effect.
  2. Doordat het systeem geen verschil ziet tussen facturen van verschillende maanden vermoed ik dat ik een volgende keer helemaal geen melding meer krijg en dus met incassokosten etc geconfronteerd wordt. Dan wordt het wel heel vervelend.

De oude bankrekening bestaat niet meer, dus ik kan ookniet daar wat geld op zetten om problemen te voorkomen.

icon

Beste antwoord door Ginny 13 July 2021, 13:12

Hoi @xnpu, ik geef je graag meer uitleg! Je hebt het rekeningnummer op 2 juni bij ons aangepast, precies op die dag is de factuur voor juni opgemaakt. Het rekeningnummer kon voor deze maand dan ook nog niet aangepast worden. De volgende factuur zal netjes afgeschreven worden van jouw nieuwe rekeningnummer. Alle facturen zijn netjes betaald, daar hoef je je geen zorgen over te maken! Je kunt dit terugzien op jouw T-Mobile Thuis pagina!

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @xnpu

 Goedemorgen en welkom in de community van TM!

Is dit probleem inmiddels opgelost?

 

 

Reputatie 5
Badge +4

Hoi @xnpu, ik geef je graag meer uitleg! Je hebt het rekeningnummer op 2 juni bij ons aangepast, precies op die dag is de factuur voor juni opgemaakt. Het rekeningnummer kon voor deze maand dan ook nog niet aangepast worden. De volgende factuur zal netjes afgeschreven worden van jouw nieuwe rekeningnummer. Alle facturen zijn netjes betaald, daar hoef je je geen zorgen over te maken! Je kunt dit terugzien op jouw T-Mobile Thuis pagina!

Reageer