Beantwoord

T-Mobile Thuis en Mobiel leveren geen mail van Hostnet af!!!

  • 12 April 2022
  • 3 reacties
  • 74 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Ik krijg sinds gisternamiddag niets meer van Hostnet binnen, noch op mobiel noch thuis (beide T-mobile). Allemaal zakelijke mail! Collega’s hebben hetzelfde probleem en jullie webcare is kennelijk met vakantie, want reageert niet. WANNEER IS DIT VOORBIJ??

icon

Beste antwoord door Waqqas 12 April 2022, 11:12

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @EricPB 

Voor thuis heeft het te maken met de routering problemen bij T-Mobile en daardoor is Hostnet dus niet bereikbaar :

https://community.t-mobile.nl/bekabeld-internet-492/ip-adres-niet-bereikbaar-via-t-mobile-thuis-wel-via-t-mobile-mobiel-en-kpn-340415?postid=1658067#post1658067

Dank, maar het probleem is ook op mobiel en, eerlijk gezegd, waar dit zakelijke mail betreft (ook van de nodige collega’s!), ben ik meer geïnteresseerd in wanneer dit voorbij is, dan in wat het probleem is.

Naast overigens de ergernis over de wel erg beroerde service en webcare van T-Mobile. Reden mijn abonnementen te heroverwegen.

Ik krijg sinds gisternamiddag niets meer van Hostnet binnen, noch op mobiel noch thuis (beide T-mobile). Allemaal zakelijke mail! Collega’s hebben hetzelfde probleem en jullie webcare is kennelijk met vakantie, want reageert niet. WANNEER IS DIT VOORBIJ??

T-Mobile is druk bezig met onderzoeken wat het probleem is zodat deze vervolgens kan worden opgelost. Aangeven op welke termijn het is opgelost is helaas (nog) niet mogelijk.

Eventuele updates zullen worden gegeven in het topic waarnaar @Waqqas verwijst. Voor mobiel geldt deze storing overigens niet. Mocht het op je mobiel niet werken, zou je misschien eens kunnen proberen om Wi-Fi hierop uit te schakelen - er even van uitgaande dat je met je mobiel bent aangemeld op je Wi-Fi netwerk, mogelijk werkt het dan wel. Misschien is dit niet de beste oplossing, maar op deze wijze zou je de e-mails wel nog kunnen benaderen.