Beantwoord

T-Mobile Thuis Internet opzeggen ivm emigratie

  • 8 July 2023
  • 13 reacties
  • 264 Bekeken

  • is een Top Poster
  • 5 reacties

Ik probeer mijn internet abbonement op te zeggen omdat ik naar het buitenland verhuis. I heb een email gekregen om een 0800 nummer te bellen, wat ik niet kan in het buitenland. Hoe kan ik T_mobile contacteren hiervoor? Ik kan geen ander nummer vinden en de medewerkers in de chat zijn constant bezet.

icon

Beste antwoord door evac 11 July 2023, 14:24

Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Ben je wel in staat om de apparatuur terug te sturen? Anders wordt er nadien nog €90 euro per unit voor in rekening gebracht. 

beste Eric, jawel, waar moeten we het heen brengen?

Reputatie 7
Badge +14

Als je abonnement is beëindigd ontvang je een email met qr code om het via DHL op tr sturen.

Kunnen we die email vroeger krijgen daar het kontrakt einde op de laatste dag is dat we in het land zijn. We hebben ook nog geen bevestiging gekregen dat de aanvraag om het kontrakt te beindigen bevestigd is. De aanvraag is vorig weekend ingediend.

Reputatie 7
Badge +14

Beste @evac Heb je ook rekening gehouden met een maand opzegtermijn?

Reputatie 7
Badge +14

Kunnen we die email vroeger krijgen daar het kontrakt einde op de laatste dag is dat we in het land zijn. We hebben ook nog geen bevestiging gekregen dat de aanvraag om het kontrakt te beindigen bevestigd is. De aanvraag is vorig weekend ingediend.

Je praat hier met andere klanten. Moderators lezen ook mee en zullen dan reageren.

Beste @evac Heb je ook rekening gehouden met een maand opzegtermijn?

jawel. Is er een mogelijkheid o direct kontact met een t-mobile rep te hebben? Ik kan me ook niet registreren voor de online portal zonder nederlands telefoon nummer.

Reputatie 7
Badge +14

Echt directe klantenservice is alleen telefonisch.  Je zult dus even moeten wachten op een moderator als je niet kan bellen. 

Reputatie 7
Badge +14

@evac  ik heb het doorgegeven aan de moderators.
Ik weet niet of er morgen iemand is dus geen garantie. Maar kom voor de zekerheid morgen even kijken
Hoe stuur je de spullen terug!?

Fijne avond

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @evac, welkom op de Community! 🙋‍♂️ 

Per wanneer verhuis je precies? Ik kan jouw abonnement stopzetten met de inachtneming van één maand opzegtermijn omdat je abonnement al contractvrij is. Mocht er echter haast bij zijn en je binnen 30 dagen willen opzeggen, dan heb ik een verhuisbewijs nodig. Een verhuisbewijs is een officieel document. Het kan een einde verhuurcontract zijn van de verhuurder of een verkoopcontract van een koophuis. Ook kan het een verhuur- of koopovereenkomst zijn van het nieuwe adres. Tenslotte accepteren wij ook een bewijs van inschrijving van de gemeente (BRP, basisregistratie personen). Kun je één van bovenstaande documenten in dit topic plakken? Uiteraard graag met persoonlijke informatie weggehaald of zwartgemaakt.

Ook kun je meer informatie over verhuizen vinden op onze Community: Ik ga verhuizen, wat nu? | T-Mobile Community.

Beste Jason, hieronder plak ik de bevestigingsemail van de verhuurder met verwijdering van adres en name. Ik hoop dat dit voldoende is.

Met beste groeten

 

Reputatie 7
Badge +9

Hey @evac, bedankt voor je snelle reactie.

Ik heb je abonnement per 31-07-2023 stopgezet. Hier ontvang je ook een bericht over. Ook zul je spoedig een e-mail ontvangen met de instructies om het apparatuur retour te sturen. Ik wens je heel veel succes met de verhuizing! 

Hey @evac, bedankt voor je snelle reactie.

Ik heb je abonnement per 31-07-2023 stopgezet. Hier ontvang je ook een bericht over. Ook zul je spoedig een e-mail ontvangen met de instructies om het apparatuur retour te sturen. Ik wens je heel veel succes met de verhuizing! 

 

Hartelijk dank!!!

Reageer