Beantwoord

T-mobile thuis koppelen

  • 21 July 2023
  • 8 reacties
  • 59 Bekeken

Reputatie 2

Beste T-mobile,

het lukt niet om T-Mobile Thuis te koppelen aan My T-Mobile. Nu had ik voorheen (2 jaar geleden) een mobiel abonnement van jullie en ik lees in diverse andere posts dat dit het probleem kan zijn waarom ik T-Mobile thuis niet kan koppelen. 

Kunnen jullie mijn oude inactieve account van mijn huidige ongewijzigde emailadres afhalen zodat ik wel kan koppelen en abonnement, facturen etc kan zien?

Alvast bedankt!

mvg,

Paul

icon

Beste antwoord door Tommie van Odido 21 July 2023, 11:58

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @PaulGoud, ik had je hier graag mee geholpen, echter is dit jammer genoeg niet mogelijk.

Ik kan geen inactieve accounts wijzigen, de enige oplossing hiervoor is om een ander e-mailadres te gebruiken. Excuses voor het ongemak. 

Reputatie 2

@Tommie dank voor je antwoord, maar dat is toch geen oplossing? Een nieuw e-mailadres aanmaken enkel om T-mobile thuis te koppen aan My T-mobile? Kun je - als mijn oude account nog gekoppeld is aan mijn huidige e-mailadres - gewoon niet verwijderen zodat ik wel kan koppelen? 

Reputatie 7
Badge +9

@PaulGoud ik ben toch voor je gaan kijken en het heeft wat tijd gekost maar volgens mij is het gelukt om het e-mailadres te ontkoppelen. Ik hoop dat dit werkt want anders is er niks meer mogelijk. Zou je je abonnement kunnen koppelen? 

Reputatie 2

@PaulGoud ik ben toch voor je gaan kijken en het heeft wat tijd gekost maar volgens mij is het gelukt om het e-mailadres te ontkoppelen. Ik hoop dat dit werkt want anders is er niks meer mogelijk. Zou je je abonnement kunnen koppelen? 

@Tommie : jij bent een TOPPER, het werkt! Dank je wel en alvast een goed weekend! :-)

Reputatie 4

Ik kan nog steeds niet mijn eigen account krijgen en ook niet koppelen< het account van mijn man moet verwijderd worden, dat kan ik niet omdat zijn mobile nummer niet meer bestaat en ik ook geen wachtwoord meer weet? Hoe krijg ik nu een eigen account in mijn thuis omgeving, ben hier nu wel 3 maanden al mee bezig en kan zo mij gegevens niet inzien?

HELP HELP HELP!!!!

Gr.

Karin.

Reputatie 7
Badge +9

@PaulGoud super om te horen dat mijn fix gelukt heeft!

 

@k.eenschoten ik wil hier voor jou ook een blik op werpen. Kan je mij een privébericht sturen met alle gegevens? Jouw postcode, huisnummer, geboortedatum, de laatste vier cijfers van je rekeningnummer, het oude mobiele telefoonnummer en het e-mailadres waar het nu aan gekoppeld is?

Reputatie 4

@PaulGoud super om te horen dat mijn fix gelukt heeft!

 

@k.eenschoten ik wil hier voor jou ook een blik op werpen. Kan je mij een privébericht sturen met alle gegevens? Jouw postcode, huisnummer, geboortedatum, de laatste vier cijfers van je rekeningnummer, het oude mobiele telefoonnummer en het e-mailadres waar het nu aan gekoppeld is?

 

Mod edit: persoonlijke gegevens verwijderd

email adres wat verwijderd moet worden is XXX

deze staat nog steeds op de thuis omgeving, en moet daar verwijderd worden, anders kan ik ook geen koppel maken in de mobile omgeving, snap je? ik kan daardoor geen gegevens inzien of wijzigen.

als ik koppel dan zegt het systeem adres onbekend? terwijl het adres gelijk is….

 

M.v.g.

 

Karin Eenschoten.

@PaulGoud super om te horen dat mijn fix gelukt heeft!

 

@k.eenschoten ik wil hier voor jou ook een blik op werpen. Kan je mij een privébericht sturen met alle gegevens? Jouw postcode, huisnummer, geboortedatum, de laatste vier cijfers van je rekeningnummer, het oude mobiele telefoonnummer en het e-mailadres waar het nu aan gekoppeld is?

@PaulGoud super om te horen dat mijn fix gelukt heeft!

 

@k.eenschoten ik wil hier voor jou ook een blik op werpen. Kan je mij een privébericht sturen met alle gegevens? Jouw postcode, huisnummer, geboortedatum, de laatste vier cijfers van je rekeningnummer, het oude mobiele telefoonnummer en het e-mailadres waar het nu aan gekoppeld is?

 

Reputatie 7
Badge +8

@k.eenschoten Je hebt jouw gegevens openbaar gezet in plaats van in een privébericht. Deze heb ik nu verwijderd. Zou je de gevraagde gegevens in een privébericht willen sturen naar @Tommie ? Dan wordt het verder voor je opgepakt!

Reageer