Beantwoord

t-mobilethuis emailadres

  • 14 December 2023
  • 5 reacties
  • 59 Bekeken

Reputatie 1

T-mobilethuis email adres verdwijnt. Dit wordt gebruikt voor:

  • Deze community
  • ESPN
  • Stingray

Voor het eerste, kan iemand dat emailadres omzetten?

Wat te doen met de andere twee?

icon

Beste antwoord door Tommie van Odido 14 December 2023, 15:14

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Bernd_Evers, uitstekende vraag!

De eerste kan ik zeker. Zou je mij een privébericht willen sturen met een nieuw e-mailadres?

Voor ESPN en stingray kun je gemakkelijk bij hun inloggen en het e-mailadres daar wijzigen. Als je er niet uitkomt, dan kun je bij hun klantenservice aan de bel trekken. Ik ga er vanuit dat ze je goed zullen opvangen. 

Reputatie 1

Hoi Tommie,

Ik heb je inmiddels een privé bericht gestuurd. Het wijzigen van het e-mailadres bij ESPN is gelukt. Dit kan via de website, niet via de app. 

Voor Stingray heb ik nog niet  kunnen ontdekken hoe  dat werkt. Er is geen mogelijkheid om een ander email adres op te geven. Ook niet via de website. Heb je nog  een suggestie hoe  dit aan te pakken? Moet ik dan opnieuw autoriseren, bijvoorbeeld?

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Bernd_Evers, ik krijg een foutmelding van de e-mail dat deze al in gebruik is. De gebruikersnaam is: Bernd_Evers_1965. Voor Stingray heb ik dit gevonden: Change your email address or password – Stingray Music.

Reputatie 1

Hoi Tommie, 

 

Dank voor je antwoord. Het is gelukt om bij Stingray mijn email adres te wijzigen. 🙂. Ik zal voor de community dat andere account opzoeken en gaan gebruiken.

Reputatie 6
Badge +2

Super om te lezen, dat het is gelukt! Dan weten we je voortaan te vinden onder @Bernd_Evers_1965. Namens mijn collega @Tommie van Odido, graag gedaan! 😀

Reageer