te veel records bij bestaand abonnement toevoegen

  • 16 January 2024
  • 3 reacties
  • 15 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Hallo,

Sinds het afsluiten van mijn abbonement in november is het niet mogelijk dat ik mijn abbonement gekoppeld krijg aan mijn account. Ik krijg steeds de volgende foutmelding in beeld. Ik heb in het verleden wel al eens een abbonement bij t-mobile gehad en aan de hand van andere topics hier op het forum lijkt dit wel een bekend probleem te zijn door dubbele informatie bij jullie in het systeem. Al meerdere keren met de klantenservice gebeld waarbij ik steeds te horen krijg “we gaan dit voor u regelen” waarop ik vervolgens geen reactie meer krijg. Ik zou het fijn vinden als ik mijn facturen en dergelijke zou kunnen inzien.

met vriendelijke groet,

 

Roel

Teresa van Odido 3 maanden geleden

Welkom op onze Community! @Roelke2 

Goed dat je aan de bel trekt, ik help je graag om dit op te lossen. Wil je mij in een privébericht het 06-nummer waar het omgaat, je voorletters, postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer sturen? Dan kijk ik gelijk met je mee! 

Op dit moment zijn er een aantal issues met het koppelen van Mijn Odido, in dit topic lees je hier meer over: Hulp bij Mijn Odido account koppelen | Odido community

 

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Welkom op onze Community! @Roelke2 

Goed dat je aan de bel trekt, ik help je graag om dit op te lossen. Wil je mij in een privébericht het 06-nummer waar het omgaat, je voorletters, postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer sturen? Dan kijk ik gelijk met je mee! 

Op dit moment zijn er een aantal issues met het koppelen van Mijn Odido, in dit topic lees je hier meer over: Hulp bij Mijn Odido account koppelen | Odido community

 

Hoi @Teresa van Odido,

Bedankt voor je reactie. Een collega van jou heeft me al kunnen helpen. 

Met vriendelijke groet,

Roel

Reputatie 6
Badge +2

Super om te lezen dat je al geholpen bent! 😀 @Roelke2 

Reageer