Te veel records gevonden

  • 19 October 2023
  • 9 reacties
  • 194 Bekeken

het lukt maar niet om een acount te maken, klantenservice lijkt ook niks te kunnen doen.

 

Tommie van Odido 6 maanden geleden

Hey @bberwary, welkom op onze Community!

De foutmelding; te veel records gevonden, komt voor doordat je rekeningnummer te vaak in ons systeem staat. Dit is op te lossen door het rekeningnummer aan de achterkant te wijzigen in een ander actief rekeningnummer. Dit kan ik voor je doen, kan je mij een privébericht sturen met daarin  jouw postcode, huisnummer, geboortedatum, de laatste vier cijfers van je rekeningnummer en een ander actief rekeningnummer? Dan wijzig ik het voor je!

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hey @bberwary, welkom op onze Community!

De foutmelding; te veel records gevonden, komt voor doordat je rekeningnummer te vaak in ons systeem staat. Dit is op te lossen door het rekeningnummer aan de achterkant te wijzigen in een ander actief rekeningnummer. Dit kan ik voor je doen, kan je mij een privébericht sturen met daarin  jouw postcode, huisnummer, geboortedatum, de laatste vier cijfers van je rekeningnummer en een ander actief rekeningnummer? Dan wijzig ik het voor je!

Hallo, ik heb hetzelfde probleem. Kan mijn abonnement niet koppelen aan mijn account. Na invoeren van de laatste 5 cijfers van het rekeningnummer krijg ik de foutmelding. Kan iemand mij hier mee helpen? Telefonisch krijg ik te horen dat ze het moeten uitzoeken en ik binnen 14(!!!) dagen gebeld wordt, heel erg slecht.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Martijnvg1991, is het probleem dat er te veel records zijn of dat de gegevens niet overeenkomen? Ik neig naar het laatste, in dat geval: check of echt alle NAW-details kloppen. Dat wil zeggen: naam, adres, geboortedatum, bankrekeningnummer en e-mailadres. Is dit niet het geval, dan kan er geen koppeling plaatsvinden.

Hi @Jason van Odido, de gegevens zijn voor zover ik kan zien gelijk. Ik heb telefonisch nogmaals contact gehad waarna het mailadres van mijn account en abonnement is gewijzigd naar een ander mailadres maar nog zonder resultaat. 

Als ik het abonnement wil koppelen voer ik mijn adres, geboortedatum en rekeningnummer (laatste 5 cijfers) in. Na die laatste stap (rekeningnummer) krijg ik de foutmelding ‘Te veel records gevonden’. Zie bijgevoegd screenshot.

Hoi @Martijnvg1991, is het probleem dat er te veel records zijn of dat de gegevens niet overeenkomen? Ik neig naar het laatste, in dat geval: check of echt alle NAW-details kloppen. Dat wil zeggen: naam, adres, geboortedatum, bankrekeningnummer en e-mailadres. Is dit niet het geval, dan kan er geen koppeling plaatsvinden.

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Martijnvg1991, bedankt voor de duidelijkheid.

Deze melding komt namelijk voor doordat je rekeningnummer te vaak in het systeem voorkomt. Dit kan ik voor je oplossen door een tijdelijk ander actief rekeningnummer aan je abonnement koppel. Dan kun je de koppeling maken en je rekeningnummer weer terug wijzigen. Kan je mij een privébericht sturen met een alternatief actief rekeningnummer? Dan zal ik het meteen voor je wijzigen! 

Hi @Martijnvg1991, bedankt voor de duidelijkheid.

Deze melding komt namelijk voor doordat je rekeningnummer te vaak in het systeem voorkomt. Dit kan ik voor je oplossen door een tijdelijk ander actief rekeningnummer aan je abonnement koppel. Dan kun je de koppeling maken en je rekeningnummer weer terug wijzigen. Kan je mij een privébericht sturen met een alternatief actief rekeningnummer? Dan zal ik het meteen voor je wijzigen! 

Hoi @Tommie van Odido, dank voor je reactie. Ik heb je een bericht gestuurd.

Hallo,   dit probleem heb ik ook. Teveel records na het invoeren van de vijf laatste cijfers van mijn rekeningnummer, is hier een oplossing voor. Graag zou ik ook een oplossing willen hebben. Groet Jeroen 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @rubenjb, welkom op onze Community!

Dit kan ik voor je oplossen. Zou je mij een privébericht willen sturen met de volgende gegevens? Jouw postcode, huisnummer, geboortedatum, de laatste vier cijfers van je rekeningnummer en een ander actief rekeningnummer? Dan zal ik het voor je oplossen.

Hallo, ik ervaar dit probleem ook. Is hier een oplossing voor?

Reageer