Terug sturen wifipunt

  • 3 December 2023
  • 1 reactie
  • 16 Bekeken

Beste,

Ik heb mijn abonnement opgezegd en de modem teruggestuurd. Nu wordt aangegeven dat ik nog een wifipunt zou moeten hebben (Zyxel typenummer 6807). Deze model wifipunt heb ik nooit gehad maar heb wel een andere model  Fritz Wlan Repeater 1750E gekregen. Hoe kan dit opgelost worden? 

Tommie van Odido 4 maanden geleden

Hi @Oalkan, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik ben meteen voor je gaan kijken en zie dat er in 2018 een monteur geweest is en die heeft de Fritz geplaatst. Op 05-10-2022 is er nog een extra wifipunt bestel, de Zyxal WAP6807. Deze is op 08-10-2022 door jullie in ontvangst genomen, hiervoor moest er namelijk getekend worden voor aflevering. Hij moet dus nog ergens in je huis aanwezig zijn. De Fritz repeater hoeven we niet meer terug maar de WAP graag wel. Hij ziet er zo uit: 

 

WAP6807

 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Oalkan, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik ben meteen voor je gaan kijken en zie dat er in 2018 een monteur geweest is en die heeft de Fritz geplaatst. Op 05-10-2022 is er nog een extra wifipunt bestel, de Zyxal WAP6807. Deze is op 08-10-2022 door jullie in ontvangst genomen, hiervoor moest er namelijk getekend worden voor aflevering. Hij moet dus nog ergens in je huis aanwezig zijn. De Fritz repeater hoeven we niet meer terug maar de WAP graag wel. Hij ziet er zo uit: 

 

WAP6807

 

Reageer