Teveel records gevonden

  • 11 January 2024
  • 2 reacties
  • 29 Bekeken

Het lukt niet om een internet abonnement samen te voegen met het bestaande account. De melding “Teveel records gevonden voor de verstrekte details” doet zich constant uiten.

Teresa van Odido 3 maanden geleden

Allereerst welkom op onze Community, ik los dit graag voor je op! 😀 @ChrisKuiper 

Wil je mij in een privébericht het 06-nummer waar het omgaat, je voorletters, postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer willen sturen? Dan kijk ik direct met je mee! 

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Allereerst welkom op onze Community, ik los dit graag voor je op! 😀 @ChrisKuiper 

Wil je mij in een privébericht het 06-nummer waar het omgaat, je voorletters, postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer willen sturen? Dan kijk ik direct met je mee! 

Allereerst welkom op onze Community, ik los dit graag voor je op! 😀 @ChrisKuiper 

Wil je mij in een privébericht het 06-nummer waar het omgaat, je voorletters, postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer willen sturen? Dan kijk ik direct met je mee! 

Ik heb een berichtje gestuurd met hopelijk alle relevante info.

Het gaat er om dat ik geen facturen van de internet aansluiting kan inzien en deze niet bijvoegen bij een account op het emailadres wat al bestond via vh Tele2.

 

Reageer