Beantwoord

Thuis abonnement koppelen lukt nog steeds niet. "Te veel records gevonden voor de verstrekte details".

  • 5 August 2023
  • 7 reacties
  • 403 Bekeken

Beste T-Mobile,

 

Ik probeer mijn T-Mobile thuis abonnement te koppelen aan mijn T-Mobile account.

 

De eerste keer dat ik dit probeerde was een maand terug, nadat ik de bestelling had gemaakt om over te stappen van KPN naar T-Mobile een paar dagen daarvoor. Ik kreeg toen de foutmelding:

  “Te veel records gevonden voor de verstrekte details”

 

Aangezien ik zelf niets kon regelen in mijn account totdat ik een abonnement gekoppeld had, en de koppeling niet lukte, nam ik toen het besluit om contact op te nemen met de klantenservice.

De klantenservice had als eerste de suggestie om het met een ander e-mailadres te proberen. Ik had al meerdere keren abonnementen van T-Mobile thuis en T-Mobile mobiel over de vorige jaren heen gehad en dit zou conflict kunnen geven. Dat had ik toen gedaan en ik had een nieuw, uniek, niet eerder gebruikte e-mail aangemaakt om te gebruiken. Ik kreeg van de klantenservice een mail om het opnieuw te proberen met dit nieuwe e-mailadres en nadat ik alles opnieuw had ingevuld kreeg ik helaas bij het proberen van het account te koppelen nogmaals dezelfde foutmelding. “Te veel records”.

De klantenservice zou het doorsturen naar een specialist.

 

Inmiddels heeft Guidion bij mij de hardware geïnstalleerd en het internet van T-Mobile thuis doet het hier (Helaas maar ~500 Mbit upload alleen. Jammer, want bij KPN had ik wel ~1000 om ~1000).

Ik had ook toen een e-mail ontvangen van T-Mobile met “Het is zover: je T-Mobile Thuis abonnement werkt!” (verstuurd naar dit nieuwe e-mailadres). Dit e-mailadres staat ook bij de “Overzicht Bestelling.pdf” bijlage als “gebruikersnaam voor My T-Mobile Thuis” (samen met mijn adres en geboortedatum).

 

Helaas krijg ik nu nog steeds dezelfde “Te veel records gevonden” foutmelding bij het proberen.

 

Ik had het zelfs geprobeerd via de T-Mobile app op mijn telefoon in plaats van in de webbrowser op de computer. Bij de app kreeg ik de foutmelding:

  “Geen resultaat gevonden
   We hebben niets gevonden binnen onze systemen dat overeenkomt met het adres en geboortedatum.”

De klantenservice knop die je daarna kunt indrukken gaat naar een webpagina met daarbij de melding:
  “Het inloggen is mislukt. Probeer het later nog eens.”
Er is dan een groene knop met “Naar de shop” die als je er op klikt de melding geeft van:
  “HELAAS! DEZE PAGINA ZIT OP SLOT.
   Je hebt geen rechten om deze pagina te bekijken.”
 

 

Ik zou graag dit probleem willen oplossen. Is er iets wat jullie kunnen doen?

 

Alvast erg bedankt, en met vriendelijke groet.

icon

Beste antwoord door Nora van Odido 5 August 2023, 15:26

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 5
Badge +4

Hi @UniekeGebruikersnaamM, ik wil je allereerst van harte welkom heten op de Community! 

Bedankt voor deze heldere uitleg. Ik heb alles voor je nagekeken en ik heb zelf een poging gedaan om het account voor je te koppelen, maar ik krijg hier dezelfde foutmelding. Ik vind het goed om te zien dat dit al voor je is doorgezet naar onze specialisten. Dit is een probleem wat al langer bekend is en zij zijn er hard mee bezig om dit probleem op te lossen. Zodra hier een oplossing voor is gevonden, krijg je hier bericht van! 

Normaal gesproken zouden we dit moeten kunnen omzeilen door een nieuw account aan te maken met een ander e-mailadres, maar begrijp ik het goed dat je dit al gedaan hebt? Mocht je dit nog niet eerder geprobeerd hebben, dan kan je via onze website een heel nieuw account aanmaken. Ik ben benieuwd of het koppelen dan wel lukt! 

Hi @UniekeGebruikersnaamM, ik wil je allereerst van harte welkom heten op de Community! 

Bedankt voor deze heldere uitleg. Ik heb alles voor je nagekeken en ik heb zelf een poging gedaan om het account voor je te koppelen, maar ik krijg hier dezelfde foutmelding. Ik vind het goed om te zien dat dit al voor je is doorgezet naar onze specialisten. Dit is een probleem wat al langer bekend is en zij zijn er hard mee bezig om dit probleem op te lossen. Zodra hier een oplossing voor is gevonden, krijg je hier bericht van! 

Normaal gesproken zouden we dit moeten kunnen omzeilen door een nieuw account aan te maken met een ander e-mailadres, maar begrijp ik het goed dat je dit al gedaan hebt? Mocht je dit nog niet eerder geprobeerd hebben, dan kan je via onze website een heel nieuw account aanmaken. Ik ben benieuwd of het koppelen dan wel lukt! 

Hallo Nora, bedankt voor de reactie.

Ik heb gekeken naar de link en het zag er inderdaad hetzelfde uit als wat ik al eerder had gedaan met een (nieuw) e-mail invoeren en een code krijgen via deze e-mail. Ik had dit inderdaad eerder gedaan met een nieuw aangemaakt e-mailadres en kreeg helaas alsnog deze foutmelding.

Als het een bekend probleem is en er verder niets aan te doen is zal ik afwachten. Ik vind het fijn om te weten dat ik bericht krijg als er een oplossing gevonden is.

 

Is het misschien mogelijk om voor mij te kijken of klantvoordeel goed gelukt is? Ik heb tegelijkertijd mijn mobiele telefoonabonnement overgezet van Simyo naar Ben. Volgens de e-mail kon ik “De status van je aanmelding kan je terugzien in My T-Mobile Thuis”… Maar daar kan ik op het moment dus niet bij...

Nogmaals bedankt,

M

 

EDIT:

Ik had de link “ /klantvoordeel-activeren ” gevonden via jullie website om het zelf proberen aan te melden, maar bij het invullen van de gegevens (zoals mijn 06 nummer, mijn adres en mijn naam) kreeg ik helaas weer een foutmelding:

  “Er gaat iets mis, dit kan een aantal oorzaken hebben, waaronder:
   Het mobiele nummer is PrePaid.
   Het ingevoerde nummer is niet bij ons bekend op dit adres.
   De ingevoerde adresgegevens zijn niet correct. Controleer deze.”

Als het goed is scheelt het €5,00 per maand op mijn internet abonnementskosten om klantvoordeel actief te hebben. Is er een mogelijkheid om dit op een of andere manier alsnog te activeren? Bij “Ik Ben” staat overigens dat klantvoordeel wel actief staat (en ik krijg +3GB data als voordeel), maar bij de e-mail van T-mobile met “Overzicht Bestelling.pdf” staat geen klantvoordeel korting vermeld.

Reputatie 7
Badge +5

Hi @UniekeGebruikersnaamM, bedankt voor je begrip en fijn dat je het afwacht. We zijn er druk mee bezig! Wat betreft Klantvoordeel, samen met jouw Ben abonnement maak je hier al gebruik van. De korting staat sinds 02-08-2023 aan en je krijgt hiermee inderdaad ook € 5 korting op je Thuis abonnement. Klopt het dat jij het Klantvoordeel ook actief ziet in je Ben account? Dit moet helemaal goed staan! 😊

Hi @UniekeGebruikersnaamM, bedankt voor je begrip en fijn dat je het afwacht. We zijn er druk mee bezig! Wat betreft Klantvoordeel, samen met jouw Ben abonnement maak je hier al gebruik van. De korting staat sinds 02-08-2023 aan en je krijgt hiermee inderdaad ook € 5 korting op je Thuis abonnement. Klopt het dat jij het Klantvoordeel ook actief ziet in je Ben account? Dit moet helemaal goed staan! 😊

Hallo Cheyenne, bedankt voor de reactie.

Dat is erg fijn om te horen, ik stel het nakijken of alles klopt op prijs. Ik zie inderdaad klantvoordeel actief in mijn Ben account, maar wist nog niet of dat ook bij het thuis abonnement goed geactiveerd stond. Ik ben blij dat het dus allemaal klopt.

Thuis abonnement koppelen lukt nog steeds niet. "Te veel records gevonden voor de verstrekte details".

Dit probleem is bijna een maand geleden geconstateerd maar tot op heden niet opgelost.

Maakt het niet echt klant-/gebruiksvriendelijk.

Graag een reactie als het probleem is opgelost

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @bramderee, heel fijn dat je jezelf hier meldt! Ik zie dat zowel je oude als je nieuwe abonnement met hetzelfde email adres geregistreerd stond. Ik heb het email adres van het oude abonnement voor je gewijzigd, zou je het nogmaals kunnen proberen alsjeblieft?

Ik heb er goede hoop in dat je ditmaal verder komt! 🙂

Ik heb hetzelfde probleem, kan ik geholpen worden, heb dit telefonisch doorgegeven en zou teruggebeld worden, omdat ze het niet konden oplossen en ik 24 uur moest wachten voor het werkt, we zijn bijna 4 dagen verder, is niet gebeurd 🙁..

 

 

Reageer