Thuis abonnement niet te koppelen aan mijn odido

  • 22 January 2024
  • 7 reacties
  • 52 Bekeken

Beste moderator,

Ik kan het thuisabonnement niet koppelen aan (mijn odido) het bekende e-mailadres waar het abonnement op staat.

Kunt u mij helpen?

Groeten Valentin

Demi van Odido 3 maanden geleden

Hi @Valentin56 dank je wel voor het sturen! Ik ben voor je gaan speuren en het valt mij op dat jouw e-mailadres van het internetabonnement anders is dan waarop jouw mobiel nummer staat in Mijn Odido. Probeer je het internetabonnement ook te koppelen aan het mobiel nummer dat bij ons bekend is op het internetabonnement? Dit zorgt er dan namelijk ook voor dat het niet lukt. De gegevens moeten gelijk zijn. Verder zie ik een inactief account op het e-mailadres met het internetabonnement staan. Ik kan deze voor je verwijderen. Maar eigenlijk zou het al moeten lukken wanneer je jouw e-mailadres van Mijn Odido voor jouw mobiel abonnement aanpast naar hetzelfde e-mailadres van jouw internetabonnement. Mocht het niet lukken na het wijzigen naar hetzelfde e-mailadres, dan wil ik deze alsnog voor je verwijderen en kijken of dit het dan oplost. Houd je me op de hoogte of het gelukt is met koppelen na het wijzigen van het e-mailadres van jouw mobiel account? Ik ben benieuwd!

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 5
Badge +4

Hi @Valentin56, ik ben gelijk met je mee gaan kijken en ik heb hier wat wijzigingen aangebracht aan jouw account. Wil je kijken of het koppelen nu wel lukt? 

Wil het koppelen weer niet lukken, wil je dan aan me doorgeven welke foutmelding je precies krijgt? Dan ga ik hiermee aan de slag voor je! 

Hi @Nora van Odido ,

Ik heb het opnieuw geprobeerd en helaas is er nog steeds een fout.

Ik ontvang de code per e-mail en vervolgens het bericht "Er is een out opgetreden, probeer later nog eens".

 

Reputatie 7
Badge +8

Hi @Valentin56 dank je wel voor het sturen! Ik ben voor je gaan speuren en het valt mij op dat jouw e-mailadres van het internetabonnement anders is dan waarop jouw mobiel nummer staat in Mijn Odido. Probeer je het internetabonnement ook te koppelen aan het mobiel nummer dat bij ons bekend is op het internetabonnement? Dit zorgt er dan namelijk ook voor dat het niet lukt. De gegevens moeten gelijk zijn. Verder zie ik een inactief account op het e-mailadres met het internetabonnement staan. Ik kan deze voor je verwijderen. Maar eigenlijk zou het al moeten lukken wanneer je jouw e-mailadres van Mijn Odido voor jouw mobiel abonnement aanpast naar hetzelfde e-mailadres van jouw internetabonnement. Mocht het niet lukken na het wijzigen naar hetzelfde e-mailadres, dan wil ik deze alsnog voor je verwijderen en kijken of dit het dan oplost. Houd je me op de hoogte of het gelukt is met koppelen na het wijzigen van het e-mailadres van jouw mobiel account? Ik ben benieuwd!

Hi @Demi van Odido 

“Probeer je het internetabonnement ook te koppelen aan het mobiele nummer dat bij ons bekend is op het internetabonnement?” => Ja precies

“Verder zie ik een inactief account op het e-mailadres met het internetabonnement staan. Ik kan deze voor je verwijderen.” . Ja graag, dit kan worden verwijderd omdat Ik kan niet veranderen mijn e-mailadres van Mijn Odido voor mijn mobiele abonnement aanpast naar hetzelfde e-mailadres van mijn internetabonnement, Ik krijg een foutmelding “Dit e-mailadres is al gekoppeld aan een ander Mijn Odido account. Kies een ander email adres.”

 

 

 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Valentin56, fijn dat je deze informatie kon doorspelen! Ik heb weer flink aan je account en je abonnementen lopen sleutelen. Graag wil ik je vragen om een nieuw account aan te maken via deze link: Mijn Odido account aanmaken. Als je vervolgens éérst je Internet + TV abonnement koppelt en daarna je Mobiele abonnement verwacht ik dat het in een keer goed zal gaan.

Mocht er onverhoopt toch nog iets spelen, geef het gerust aan wij helpen je graag! 🙂

Hallo,

Het aanmaken van een nieuw account is gelukt, maar helaas kan ik mijn TV + internet abonnement niet toevoegen.

Ik krijg nog steeds dezelfde foutmelding na het invoeren van het 4-cijferige nummer dat ik per e-mail heb ontvangen.

Nu heb ik geen toegang tot mijn mobiele abonnementen en internetabonnementen. Hulp op korte termijn is welkom!

 

 

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Valentin56, ik ben nogmaals voor je gaan kijken en zie dat er een oud inactief abonnement gekoppeld wordt. Ik heb je account ontkoppeld, zou je het nog een keer willen proberen om je abonnement te koppelen? Als het nu niet lukt dan moet ik het doorzetten naar de specialisten om het inactieve account te laten verwijderen. Kan je me laten weten of het gelukt is of niet?

Reageer