Beantwoord

Thuis abonnement toevoegen aan MIJN ODIDO lukt niet

  • 16 November 2023
  • 10 reacties
  • 84 Bekeken

Ik probeer al weken mijn thuis abonnement Internet en tv toe te voegen aan mijn Odidio. Iedere keer als ik dit probeer, bij de laatste stap krijg ik de melding : Er is een fout opgetreden, probeer later nog eens.

Ook gebeld met een adviseur hierover, deze zette mij eerst 5 minuten in de wacht omdat hij het zou uitzoeken, vervolgens komt hij terug om dan alsnog mij te vragen wat het probleem was. Dan vraag ik me af.. wat heb je dan uitgezocht als je de vraag niet eens helder hebt? Hij raffelde het gesprek af en zei dat hij het zou doorgeven aan de technische dienst. Verder nooit meer iets van gehoord. Nooit problemen gehad met T-mobile, ik snap er niets meer van..

icon

Beste antwoord door yass_mou 16 November 2023, 14:01

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @yass_mou, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik ben er direct voor je ingedoken en zag dat je oude abonnement nog gekoppeld stond. Dit heb ik ontkoppeld en als het goed is moet je nu je huidige abonnement kunnen toevoegen! Zou je mij een terugkoppeling willen geven of dit gelukt is?  

Hoi @yass_mou, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik ben er direct voor je ingedoken en zag dat je oude abonnement nog gekoppeld stond. Dit heb ik ontkoppeld en als het goed is moet je nu je huidige abonnement kunnen toevoegen! Zou je mij een terugkoppeling willen geven of dit gelukt is?  

Dank, het is gelukt!

Ik probeer al weken mijn thuis abonnement Internet en tv toe te voegen aan mijn Odidio. Iedere keer als ik dit probeer, bij de laatste stap krijg ik de melding : Er is een fout opgetreden, probeer later nog eens.

Ook gebeld met een adviseur hierover, deze zette mij eerst 5 minuten in de wacht omdat hij het zou uitzoeken, vervolgens komt hij terug om dan alsnog mij te vragen wat het probleem was. Dan vraag ik me af.. wat heb je dan uitgezocht als je de vraag niet eens helder hebt? Hij raffelde het gesprek af en zei dat hij het zou doorgeven aan de technische dienst. Verder nooit meer iets van gehoord. Nooit problemen gehad met T-mobile, ik snap er niets meer van..

Beste Tommie,

 

ik heb ditzelfde probleem inmiddels al twee weken, zou je svp eens kunnen kijken waar het bij mij misgaat?

 

waarvoor dank,

Bas Verel

Reputatie 7
Badge +9

Hi @basso10, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt, ik ben meteen voor je gaan kijken en zag dat je initialen niet overeenkomen. Dit heb ik aangepast en je mobiele abonnement ontkoppeld. Als het goed is moet je nu beide abonnementen kunnen koppelen! 

Hi @basso10, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt, ik ben meteen voor je gaan kijken en zag dat je initialen niet overeenkomen. Dit heb ik aangepast en je mobiele abonnement ontkoppeld. Als het goed is moet je nu beide abonnementen kunnen koppelen! 

Top!! Is gelukt, dankjewel voor jouw hulp!

Ook bij mij lukt het toevoegen van een thuis-abonnement niet.
De melding is dat er op dit adres geen abonnement gevonden kan worden.
Ik vermoed dat er een probleem is met de naam; ‘van’ ontbreekt namelijk.
Maar een ander probleem sluit ik niet uit. De overstap verliep niet echt klantvriendelijk.
 

We maken namelijk wel al een tijdje gebruik van het abonnement.

Helaas gaf de tv-app een onoverkomelijk probleem (crashte steeds direct bij het opstarten nadat ik een betaalkanaal had aangeklikt (formule 1)) dus ik moet hem verwijderen en opnieuw installeren.

Ik kan nu dus mijn TV-klantnummer niet opzoeken en de tv-app niet gebruiken…

 

 

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Joris 361, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt en heel scherp opgemerkt met je naam. Ik denk inderdaad dat dit ervoor zorgt dat je de koppeling niet kunt maken. Ik heb het direct voor je goed gezet, ook heb ik je mobiele abonnement ontkoppeld. Je dient beide abonnementen nu opnieuw te koppelen. Doe dit voor de zekerheid in een webbrowser. Ook heb ik je TV-klantnummer en pincode gestuurd in een privébericht zodat je direct gebruik kunt maken van de app! Wil je mij een terugkoppeling geven of het koppelen nu lukt? Alvast bedankt. 

Bedankt voor de snelle reactie. Helaas nog niet helemaal opgelost, zie reactie op privé bericht.

Ik heb hetzelfde probleem. Kun je ook voor mij uitzoeken wat er mis gaat?

Reputatie 7
Badge +9

@Joris 361 ik heb op je privébericht geantwoord. Als het goed is moet het nu lukken!

 

Hi @uiterlix, ook voor jou ben ik meteen gaan kijken, echter zie ik twee inactieve telefoonnummers. Om een abonnement te koppelen dient het abonnement op één naam te staan. Alle gegevens moeten overeenkomen: Voornaam, achternaam, geboortedatum en adres. Ik ben zelf donderdag pas weer aan het werk, je mag mij een privébericht met daarin jouw postcode, huisnummer, geboortedatum, de laatste vier cijfers van je rekeningnummer en alle abonnementen wat je wilt koppelen sturen of maak een eigen topic aan. Dan helpt een collega je morgen verder! 

Reageer