Tmobile thuis openingstijden ingekort

  • 8 September 2023
  • 1 reactie
  • 54 Bekeken

Het is opmerkelijk dat Odido, voorheen bekend als T-Mobile, zich nu meer op de klant wil richten en menselijk contact binnen het bedrijf belangrijker wil maken. CEO Abildgaard ziet de nieuwe merknaam als een leeg canvas dat gevuld kan worden met karakter en persoonlijkheid. Dit is een nobel streven, maar de verandering in naam moet ook worden ondersteund door daadwerkelijke verbeteringen in de dienstverlening aan klanten.

Een punt van zorg voor klanten kan zijn dat, hoewel Odido belooft zich te focussen op menselijk contact en directe hulp, ze de dienstverlening voor T-Mobile Thuis hebben ingekort van 22:00 naar 20:00. Dit lijkt in tegenspraak met hun belofte van verhoogde klantgerichtheid. Het is belangrijk voor Odido om consistent te zijn in hun beloftes en acties.

Odido's visie om de technologische aspecten van hun dienstverlening te balanceren met de menselijke kant is prijzenswaardig. Het ondersteunen van initiatieven tegen eenzaamheid onder jongeren en het geven van workshops aan ouderen zijn stappen in de goede richting. Echter, voor een volledige klanttevredenheid is het essentieel dat Odido's kernservices, zoals de beschikbaarheid van T-Mobile Thuis, niet worden verwaarloosd.

In conclusie, terwijl de rebranding en nieuwe focus van Odido veelbelovend klinkt, moeten ze waakzaam blijven om ervoor te zorgen dat hun diensten daadwerkelijk verbeteren en dat de beloftes worden nagekomen. Klanten zullen dit nauwlettend in de gaten houden.

Occaj 7 maanden geleden

Ik denk dat dit te maken heeft met de drukte bij de klantenservice op het moment. 

Odido is continu bezig met het verbeteren van haar service, uiteindelijk is er ook een mogelijkheid om via de app de chatten met medewerkers. Ik gok dat dit dan tot een later tijdstip zal zijn. 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Badge +1

Ik denk dat dit te maken heeft met de drukte bij de klantenservice op het moment. 

Odido is continu bezig met het verbeteren van haar service, uiteindelijk is er ook een mogelijkheid om via de app de chatten met medewerkers. Ik gok dat dit dan tot een later tijdstip zal zijn. 

Reageer