Ik heb eind vorig jaar mijn abonnement per 1 februari opgezegd. Dit is allemaal goed gegaan. Behalve dat ik mij verbaas over het gemak waarop jullie klanten laten gaan. Ik heb namelijk helemaal niets van jullie gehoord; niemand die zich afvroeg waarom ik na een jaar opstapte of die contact heeft gezocht. Maar goed, dat is water onder de brug.
Voor het retourneren van mijn spullen werd ik verwezen naar mijn T mobile thuis account voor de QR code; Helaas niet bereikbaar meer, want .. opgezegd.
Nu krijg ik de melding dat er een factuur klaar staat; wat volgens mij onmogelijk is aangezien ik per de 1e van de maand vertrokken ben .. en weer wordt er verwezen naar een account waar je niet meer bij kan. Dat is toch raar????? Hoe kan ik die factuur dan inzien??? Niet dus ..
Waarom verwijzen jullie telkens naar een account wat jullie met een noodsnelheid afsluiten??
Hartelijke groet,
Beste antwoord door Cristien
Bekijk origineel