Beantwoord

Toevoegen van nieuw abonnement

  • 27 October 2023
  • 5 reacties
  • 47 Bekeken

Vandaag een internet+tv abonnement aangesloten na al een mobiel abonnement een tijdje bij odido te hebben gehad. Nu werd mij gevraagd om de overstap rond te maken door mijn abonnement te koppelen.

Maar ik krijg steeds een foutmelding om het later nog eens te proberen. Kunnen jullie mij helpen?

icon

Beste antwoord door Hansjw 27 October 2023, 16:05

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Hansjw, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Wat leuk om te horen dat je ook een Internet + TV abonnement bij ons hebt afgesloten! Kan je toevallig de url sturen waar het precies misgaat? Een screenshot helpt ons ook om dit op te lossen. Dan kan ik het meteen voor je doorzetten. Alvast bedankt. 

Ik heb de registratie via mobiel in de app gedaan (zit namelijk in het buitenland)

En krijg het volgende steeds te zien als ik aan mijn bestaande mobiele nummer een ander account wil toevoegen. Heb je hier meer aan?

 

Voor de volledigheid heb ik het ook via de website geprobeerd (op de mobiel) zonder succes

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Hansjw, bedankt voor de aanvullende informatie.

Ik ben voor je gaan kijken en zag dat je initialen verkeerd stonden. Dit heb ik goed gezet en je mobiele abonnement ontkoppeld. Als je nu inlogt zul je geen abonnementen zien staan. Je zou nu de koppeling moeten kunnen maken als het goed is! Doe dit voor de zekerheid in de webbrowser in plaats van in de app. Kan je mij een terugkoppeling geven of het gelukt is? 

Hey @Hansjw, bedankt voor de aanvullende informatie.

Ik ben voor je gaan kijken en zag dat je initialen verkeerd stonden. Dit heb ik goed gezet en je mobiele abonnement ontkoppeld. Als je nu inlogt zul je geen abonnementen zien staan. Je zou nu de koppeling moeten kunnen maken als het goed is! Doe dit voor de zekerheid in de webbrowser in plaats van in de app. Kan je mij een terugkoppeling geven of het gelukt is? 

 

Top het is nu allemaal gelukt. Dank!

Reageer