Beantwoord

TV Box in installatiepakket?

  • 1 February 2022
  • 15 reacties
  • 86 Bekeken

Goedendag,

Zit in het installatiepakket van T-Mobile Thuis standaard een eerste tv box? Of dien ik deze zelf apart nog te bestellen? 

Groeten!

icon

Beste antwoord door Waqqas 1 February 2022, 15:30

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

15 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Graciano 

Bij het bestellen heb je de optie om decoderloos tv te kijken dus via de app T-Mobile TV, als je kiest voor een tv box dan zit deze uiteraard gewoon in je installatiepakket.

Hallo @Graciano 

Bij het bestellen heb je de optie om decoderloos tv te kijken dus via de app T-Mobile TV, als je kiest voor een tv box dan zit deze uiteraard gewoon in je installatiepakket.

Het is via de telefoon gegaan en ik heb aangegeven dat ik een tv box wil, maar dat kan ik nu niet echt meer controleren of die er ook bij zit.

Reputatie 7
Badge +15

@Graciano

Wat zie je in je bevestigingsmail staan? Of staat daar niks over vermeld (tv box)?

Je hebt aangegeven dat je een tv box wilt dus ik denk dat het wel goed is, ook is er de optie om achteraf een tv box te nemen mocht er gekozen zijn voor kijken via de app.

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @Graciano ,

 

Via het volgende topic: bestelling, installatie en installeren

In de verschillende topics staat al heel veel informatie, is er iets niet duidelijk dan kan je dat hier weer melden.

Dank voor de reacties! In de e-mail staat het verder niet specifiek genoemd, alleen dat de monteur het modem op komt hangen en installeren.

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @Graciano ,

Via deze link: Status van bestelling (link is klikbaar) kun je ook de nodige informatie vinden.

Bij 'dit sturen we op' staat alleen het zyxel modem. :rolling_eyes:

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @Graciano ,

 

Heb je al een T-Mobile Thuis account aangemaakt?


Heb je je bestelling bij ons geplaatst? Per post en per e-mail ontvang je een bevestiging met het contract en een link naar de algemene voorwaarden. Je My T-Mobile Thuis omgeving is nu aangemaakt. In deze bevestiging staat ook een link waar je zelf je inloggegevens kunt aanmaken.

In dit account kun je zien wat voor abonnement je hebt besteld, als het goed is staat daar zowel internet en eventueel tv en eventueel vast bellen.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Graciano, je hebt zo te zien gekozen voor TV zonder TV Box. Dat betekent dat er geen TV Box geleverd wordt en je via de T-Mobile TV-app kunt kijken. 

Wil je dat liever aangepast hebben en wel een TV Box ontvangen? Dan kun je dit straks via My T-Mobile Thuis aanpassen: My T-Mobile Thuis.

Kom je er niet helemaal uit? Geen zorgen, laat het me weten, dan pas ik het aan onze kant voor je aan. Houd wel rekening met de wijziging in je maandbedrag.

@soepkip67 Die account heb ik aangemaakt. Met mobiel heb ik al een contract met T-mobile en zo heb ik telefonisch de bestelling geplaatst. Ik heb T-Mobile thuis besteld met tv en internet. Daar zie ik nu staan dat als ik via de tv box wil kijken dat ik die dan aan moet vragen en dat daar kosten aan vastzitten. Dat vind ik wel vreemd aangezien zowel telefonisch vernomen heb en op de website gelezen dat de eerste tv box gratis is. 

 

@Jason De tv box heb ik wel nodig en ik dacht dat die er gewoon bij zat aangezien de eerste tv box gratis zou zijn, maar dat blijkt niet het geval te zijn. Dan ga ik deze maar bestellen en mocht ik er niet uitkomen dan laat ik het wel weten. 

 

 

Het zal te maken hebben met dat ik blijkbaar geen interactieve tv heb gekozen en daarom geen tv box ontvang. 

 

De tv box heb ik nu toegevoegd en nu staat deze ook apart vernoemd bij het abonnement. 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Graciano, fijn dat het gelukt is om de TV Box toe te voegen! Een kleine nuance op de constatering over Interactieve TV: sinds augustus 2020 wordt bij elke nieuwe aanvraag automatisch het nieuwe platform T-Mobile TV toegevoegd, je kunt niet kiezen voor Interactieve TV. Ik denk dat er iets misgegaan is in de bestelling zelf, maar dat is nu gelukkig rechtgezet door jou.

@Jason Dank voor de hulp! Dat verklaart dan ook dat ik geen keuze heb gemaakt in interactieve tv. 

Reputatie 7
Badge +16

@Graciano Heel graag gedaan, veel plezier straks met jouw abonnement! Als je ooit nog hulp kunt gebruiken, dan staan we allemaal voor je klaar!