Tweede abonnement koppelen aan Odido account lukt niet

  • 18 October 2023
  • 19 reacties
  • 230 Bekeken

Ik heb een Odido account met mijn mobiele abonnement en daar wil ik het tv/internet abonnement aan toevoegen. Maar telkens krijg ik de ene na de andere foutmelding. 

Heb inmiddels verschillende topics hier bekeken. 
Verschillende malen contact gehad met de klantenservice maar de situatie in de app veranderd niet. Hoe krijg ik nou dat abonnement gekoppeld aan mijn account?

icon

Tommie van Odido 6 maanden geleden

Hi @Marike94, welkom op onze Community!

Ik help je hier graag mee. Ik ben meteen voor je gaan kijken en zag dat je initialen niet gelijk stonden. Dit heb ik meteen voor je aangepast, ook heb ik je mobiele abonnement ontkoppeld. Als je nu inlogt zul je geen abonnement zien. Kan je nu beide abonnementen koppelen? Het kan zijn dat het nog niet zal lukken omdat je een verhuzing hebt aangevraagd. Als het niet lukt ben ik benieuwd naar de foutmelding die je zal krijgen. Kan je mij een terugkoppeling hiervan geven? 

Bekijk origineel

19 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Marike94, welkom op onze Community!

Ik help je hier graag mee. Ik ben meteen voor je gaan kijken en zag dat je initialen niet gelijk stonden. Dit heb ik meteen voor je aangepast, ook heb ik je mobiele abonnement ontkoppeld. Als je nu inlogt zul je geen abonnement zien. Kan je nu beide abonnementen koppelen? Het kan zijn dat het nog niet zal lukken omdat je een verhuzing hebt aangevraagd. Als het niet lukt ben ik benieuwd naar de foutmelding die je zal krijgen. Kan je mij een terugkoppeling hiervan geven? 

Hi @Marike94, welkom op onze Community!

Ik help je hier graag mee. Ik ben meteen voor je gaan kijken en zag dat je initialen niet gelijk stonden. Dit heb ik meteen voor je aangepast, ook heb ik je mobiele abonnement ontkoppeld. Als je nu inlogt zul je geen abonnement zien. Kan je nu beide abonnementen koppelen? Het kan zijn dat het nog niet zal lukken omdat je een verhuzing hebt aangevraagd. Als het niet lukt ben ik benieuwd naar de foutmelding die je zal krijgen. Kan je mij een terugkoppeling hiervan geven? 
 

 @Tommie van Odido   Dat is heel bijzonder want ik heb maar 1 initiaal en bij mij stond er overal een M. 
Ik heb de app even verwijderd en opnieuw gedownload. Wanneer ik inlog met mijn mailadres in de app krijg ik een foutmelding dat mijn gegevens niet kloppen en ik dus niet kan inloggen.. Terwijl ik toch echt een mobiel abonnement op dat mailadres heb. 

Constant de foutmelding ‘het inloggen is mislukt. Probeer het later nog eens’. 

En wat betreft de verhuizing, die heb ik drie weken geleden al aangevraagd en werd meteen verwerkt?! 

 

 

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Marike94, je zou gewoon moeten kunnen inloggen met je e-mailadres. Als het niet lukt kun je op “Inloggegevens vergeten” klikken.

De verhuizing is doorgegeven en verwerkt, echter staat hij in mijn systeem nog niet op “Completed”. Dit kan voor een foutmelding zorgen maar hoeft niet!

Hey @Marike94, je zou gewoon moeten kunnen inloggen met je e-mailadres. Als het niet lukt kun je op “Inloggegevens vergeten” klikken.

De verhuizing is doorgegeven en verwerkt, echter staat hij in mijn systeem nog niet op “Completed”. Dit kan voor een foutmelding zorgen maar hoeft niet!


@Tommie van Odido bedankt voor je bericht. Ben inmiddels weer ingelogd maar wanneer ik abonnementen probeer toe te voegen schakelt ie door naar een andere pagina waarop de melding staat ‘het inloggen is mislukt. Probeer het later nog eens.’ 
Ik kan dus geen abonnementen toevoegen. 

Reputatie 7
Badge +9

@Marike94 kan je het in een browser proberen en niet via de app? Dat zou moeten werken!

@Marike94 kan je het in een browser proberen en niet via de app? Dat zou moeten werken!



@Tommie van Odido Ik voeg het mobiele abonnement toe, in de browser. Dat lukt! Daarna probeer ik het internet abonnement voor thuis en dan krijg ik weer foutmelding…. 
over dat mijn adres niet in jullie bestanden voorkomt. Dus denk toch dat er een fout in jullie systeem zit ergens met die verhuis-gegevens. 

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Marike94, dat is in ieder geval stap één!

Daar was ik inderdaad al bang voor. Ik zie twee adressen staan in mijn systeem, één in Marum en één in Noordwolde. Het juiste adres moet Noordwolde zijn neem ik aan? Ik gok dat ik het het handmatig een zetje geven om dit op te lossen. Ik zie graag welk adres juist is.

Hey @Marike94, dat is in ieder geval stap één!

Daar was ik inderdaad al bang voor. Ik zie twee adressen staan in mijn systeem, één in Marum en één in Noordwolde. Het juiste adres moet Noordwolde zijn neem ik aan? Ik gok dat ik het het handmatig een zetje geven om dit op te lossen. Ik zie graag welk adres juist is.


@Tommie van Odido Dat is correct, het adres in Noordwolde is juist. 

Reputatie 7
Badge +9

@Marike94 bedankt voor je snelle reactie. Je bent ook helemaal opgeleverd en online op dat adres? Dan ga ik het doorzetten voor je!

Vanaf 13 oktober overgestapt. Wij kunnen tot op de dag van vandaag het internet abonnement niet toevoegen. Geef steeds aan adres klopt niet

Reputatie 7
Badge +9

Hey @compie, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik heb meteen een blik geworpen en ik zie dat het mobiele abonnement op een andere naam staat. Dan kun je de abonnementen inderdaad niet koppelen. Je dient dan een contractovername te doen voor je mobiele abonnement zodat deze op jouw naam komt te staan. Anders moet je een tweede account aanmaken voor Mijn Odido.  

 

@Marike94 bedankt voor je snelle reactie. Je bent ook helemaal opgeleverd en online op dat adres? Dan ga ik het doorzetten voor je!

@Tommie van Odido yes, alles is opgeleverd en online!

Mijn vrouw heeft op mijn app haar mobiele nummer aangemeld. Ik wacht nl op mijn overstap mobiele nummer die volgende maand overgaat na jullie. Maar het is raar dat we dan ons internet abonnement niet kunnen roevoegen. Reden geef aan ons adres niet bekend is. 3 mobiele nummer hebben wij die staan in klantvoordeel. Maar kan thuis abonnenement niet toevoegen. Vanaf 13 oktober al bezig. 

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @compie, goed dat je contact opneemt! Mijn eerste vraag is of de mobiele abonnementen staan op hetzelfde adres al je internetabonnement? Alvast bedankt! Groetjes, Ishana

Jazeker mijn internet en mobiel en mobiel van mijn zoon en volgende maand mijn man zijn abbonement staan op het zelfde address dus wij willen alle abbonementen op mij odido 

 

Reputatie 7
Badge +9

Hey @compie, om je abonnementen op één Mijn Odido account te krijgen dienen deze ook op één naam te staan. Als dit niet het geval is moet je een contract overname doen of je moet verschillende accounts aanmaken om het abonnement te kunnen bekijken. 

waarom word ik niet geholpen bellen en mailen helpt niet ik kom er zo niet uit word van kasje naar muur gestuurd wil gewoon al mijn tv en mobielen op een huisadres maar krijg constant meldingen van te veel records gevonden en of bankrekening klopt niet enz. (ben nu al twee weken bezig heb nu wel een beetje spijt dat ik ben overgestapt hier heb in niets aan ze zien toch wel dat alle abonnementen op een thuis adres staan sorry odido maar het is zeer onoverzichtelijk die website

 

Reputatie 7
Badge +9

Hey @compie, kan je mij een privébericht sturen met daarin jouw postcode, huisnummer, geboortedatum, de laatste vier cijfers van je rekeningnummer en alle abonnementen die je wilt koppelen? Dan kan ik je hopelijk meer uitleg geven of ervoor zorgen dat je ze kunt koppelen!

 

@Marike94 bedankt voor je snelle reactie. Je bent ook helemaal opgeleverd en online op dat adres? Dan ga ik het doorzetten voor je!

@Tommie van Odido yes, alles is opgeleverd en online!

@Tommie van Odido gaat er nog iets gebeuren verder of? :) 

Reageer