-
-
is een Master Poster
-
10 reacties
Ik heb een Odido account met mijn mobiele abonnement en daar wil ik het tv/internet abonnement aan toevoegen. Maar telkens krijg ik de ene na de andere foutmelding.
Heb inmiddels verschillende topics hier bekeken.
Verschillende malen contact gehad met de klantenservice maar de situatie in de app veranderd niet. Hoe krijg ik nou dat abonnement gekoppeld aan mijn account?
icon
Hi @Marike94, welkom op onze Community!
Ik help je hier graag mee. Ik ben meteen voor je gaan kijken en zag dat je initialen niet gelijk stonden. Dit heb ik meteen voor je aangepast, ook heb ik je mobiele abonnement ontkoppeld. Als je nu inlogt zul je geen abonnement zien. Kan je nu beide abonnementen koppelen? Het kan zijn dat het nog niet zal lukken omdat je een verhuzing hebt aangevraagd. Als het niet lukt ben ik benieuwd naar de foutmelding die je zal krijgen. Kan je mij een terugkoppeling hiervan geven?
Bekijk origineel