Tweestapsverificatie op t-mobile e-mailadres

  • 25 July 2023
  • 4 reacties
  • 91 Bekeken

Goedemiddag,

Sinds kort is de tweestapsverificatie geactiveerd op ons account.

Helaas gaat de code naar het T-mobile e-mailadres, waar wij geen toegang toe hebben.

Kan dit aangepast worden naar een 06-nummer?

Tommie van Odido 9 maanden geleden

Hi @WFDetacheringen, welkom op onze Community!

Dit is inderdaad wel apart, de tweestapsverificatie is namelijk alleen op twee manieren te gebruiken, via een sms of via een authenticatie-app. Ik ben ook direct gaan kijken en zie dat er nog geen 2FA ingesteld is.

Ik help je graag om toegang te verlenen tot je e-mailadres. Hoe komt het dat je geen toegang hebt tot je t-mobilethuis.nl e-mailadres? Dit e-mailadres is namelijk wel gekoppeld aan je My T-Mobile.

 

In dit topic lees je alles over 2FA.

 

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @WFDetacheringen, welkom op onze Community!

Dit is inderdaad wel apart, de tweestapsverificatie is namelijk alleen op twee manieren te gebruiken, via een sms of via een authenticatie-app. Ik ben ook direct gaan kijken en zie dat er nog geen 2FA ingesteld is.

Ik help je graag om toegang te verlenen tot je e-mailadres. Hoe komt het dat je geen toegang hebt tot je t-mobilethuis.nl e-mailadres? Dit e-mailadres is namelijk wel gekoppeld aan je My T-Mobile.

 

In dit topic lees je alles over 2FA.

 

Hi @WFDetacheringen, welkom op onze Community!

Dit is inderdaad wel apart, de tweestapsverificatie is namelijk alleen op twee manieren te gebruiken, via een sms of via een authenticatie-app. Ik ben ook direct gaan kijken en zie dat er nog geen 2FA ingesteld is.

Ik help je graag om toegang te verlenen tot je e-mailadres. Hoe komt het dat je geen toegang hebt tot je t-mobilethuis.nl e-mailadres? Dit e-mailadres is namelijk wel gekoppeld aan je My T-Mobile.

 

In dit topic lees je alles over 2FA.

 

Hoi Tommie, 

Ik ben het wachtwoord vergeten. Ik heb hetzelfde wachtwoord geprobeerd als My T-Mobile, maar hiermee kan ik niet inloggen.

We hebben eigenlijk nooit gebruik gemaakt van dit e-mailadres voor zover ik weet.

Alvast bedankt!

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @WFDetacheringen, bedankt voor je snelle reactie. Ik heb je een privébericht gestuurd met de inloggegevens van je t-mobilethuis e-mailadres! 

Hi @Tommie van Odido,

Ik heb helaas hetzelfde probleem. Ik heb je ene privébericht gestuurd met onze gegevens.

Alvast dank!

Reageer