Uitbarsting van Frustratie: Onacceptabele Service en Eindeloos Gedoe met T-Mobile Thuis

  • 9 August 2023
  • 3 reacties
  • 103 Bekeken

Ik ben diep teleurgesteld en razend over de absoluut erbarmelijke service die ik heb moeten doorstaan bij mijn pogingen om mijn T-Mobile Thuis aansluiting te realiseren. Het is gewoonweg belachelijk dat mijn afgesproken aansluitdatum van 14-7-23 is verstreken, en ik zit nog steeds zonder enige vorm van fatsoenlijke verbinding!

Het hele proces om een of andere onbekwame monteur van Guidion langs te laten komen om dit probleem te verhelpen, was een regelrechte nachtmerrie. Laten we het hebben over hoe mijn allereerste afspraak verkeerd wordt ingepland als een stomme belafspraak in plaats van een verdomd monteursbezoek. Alsof dat niet genoeg was, wordt mijn tweede afspraak plotseling zonder enige verdomde waarschuwing verschoven naar dezelfde dag. Serieus, hoeveel respect hebben jullie voor mijn tijd?

Na grote tijd van ellende en gezeik heb ik eindelijk die monteur over de vloer gehad, maar wat krijg ik? Nul, nada, noppes! Ik zit hier nog steeds met mijn duimen te draaien en een irritante "verbinding" die in geen enkel universum als werkend kan worden beschouwd.

Het is verdomme onbegrijpelijk dat, zelfs na al het gedoe dat ik heb moeten doorstaan, er geen enkele vorm van oplossing is bereikt. Ik eis van T-Mobile Thuis dat ze eindelijk hun act opvoeren en mijn situatie fatsoenlijk oplossen. Ik tolereer het niet langer dat ik zo lang zonder enige vorm van deftige verbinding zit, en dat jullie herhaaldelijk falen in het fatsoenlijk plannen van een afspraak!

Ik verwacht een snelle en verdomd effectieve oplossing voor mijn problemen. Het is hoog tijd dat jullie je verantwoordelijkheid nemen en ervoor zorgen dat ik eindelijk eens fatsoenlijk online kan zijn. Bovendien wil ik compensatie zien voor de talloze verdomde uren die ik heb verspild aan dit klantonvriendelijke circus en het ongemak dat jullie mij hebben veroorzaakt.

Kunnen jullie deze zaak serieus nemen en mijn situatie binnen afzienbare tijd fatsoenlijk op lossen??  Ik verwacht resultaten, geen verdomde smoesjes meer.

Update: Alsof de situatie nog niet belachelijk genoeg was, moet ik jullie er nu op wijzen dat jullie "oplossing" gewoonweg een lachertje is. Na herhaaldelijk bellen, komen jullie er uiteindelijk achter dat de verdomde monteur van Guidion de ticket niet eens heeft doorgezet. En nu moet ik jullie bedanken voor het doorgeven aan Ziggo dat mijn internet werkt, terwijl dat natuurlijk totaal niet waar is! Ziggo is gestopt en ik zit hier zonder enige verdomde werkende verbinding van T-Mobile!

En wat krijg ik te horen als ik verdomme de klantenservice bel? Niets meer dan het zoveelste belachelijke excuus dat het naar de technische dienst is doorgezet. Serieus, als jullie aan Ziggo doorgeven dat het werkt, zorg er dan verdomme voor dat het daadwerkelijk werkt! Ik zit hier nu zonder en dankzij die waardeloze voucher van jullie schiet ik ook geen ene moer op!

Het is verdomme onacceptabel dat jullie zo'n clusterfuck hebben weten te creëren en mijn geduld tot het uiterste hebben getest. Los dit onmiddellijk op en zorg ervoor dat ik eindelijk kan genieten van de verdomde verbinding waar ik al die tijd voor heb betaald.

Ik verwacht geen excuses meer, ik verwacht actie!

Met minachting,
Boze klant
---

Tommie van Odido 8 maanden geleden

Hey @Timobilethuis, mag ik je vragen om te letten op je taalgebruik? Met elkaar willen we van het forum een veilige en prettige plek maken voor alle gebruikers. Zoals @CrisTien al benoemt, als je niet bekend bent met onze huisregels, neem ze dan even door! Alvast bedankt. 

 

 

Bedankt voor het delen van je ervaring. Dit verloopt niet zoals het zou moeten en daarom wil ik hier persoonlijk een blik op werpen. Echter kan ik geen abonnement vinden op dit e-mailadres. Zou je je klantnummer kunnen toevoegen aan je profiel? Deze kun je vinden in My T-Mobile → Mijn Gegevens → Bovenaan de pagina: Jouwe klantnummer: ABC12345. Als je dit gedaan hebt wil je dan een reactie plaatsen? Dan neem ik graag een kijkje en help ik je verder!

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hallo @Timobilethuis Wil je een beetje op je taal letten a.u.b.

je Boosheid begrijp ik maar stop met het gevloek Lees even de huisregels.

Hopelijk kunnen de moderatos je verder helpen en kan iemand het snel oplossen.

Fijne avond.

Reputatie 4

@CrisTien je huisregels linkje doet het niet.

  • Home
  • error.forbidden.title

Sorry, je hebt nog geen toegang tot deze pagina.

Je hebt geen rechten om deze pagina te bezoeken

 

@Timobilethuis ze hebben je aansluiting op 14 juli 2023 verprutst, maar je wel bij Ziggo afgemeld en nu zit je zonder internet. Dat is toch de korte samenvatting?

Dat is wel een omissie in de overstapservice zeg. Eigenlijk zou je nog een soort finale toestemming moeten kunnen geven voor het afsluiten door je oude provider. Maar dat werkt alleen als je ook van medium veranderd, dus tussen coax, koper of glasvezel, want als je van kpn glasvezel naar T-Mobile glasvezel gaat moeten ze toch je glasvezelkabel ompatchen en dus direct je oude verbinding afsluiten.

 

Helaas ben je nu aan de cowboys overgeleverd, want T-Mobile heeft alles zo goedkoop mogelijk uitbesteed aan onderaannemers. Die lage prijs komt niet vanzelf. Dus nu komt er een systeem op gang met tickets die één voor één en alleen tijdens kantoortijden worden afgehandeld.

 

T-Mobile geeft trouwens wel makkelijk vouchers voor unlimited data op mobiel internet van T-Mobile Tele2 of Ben weg. Is behelpen maar dan kun je nog wel een wifi hotspotje maken thuis. Bij Ziggo krijg je zoiets pas als je langdurig offline bent en er zelf om vraagt.

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Timobilethuis, mag ik je vragen om te letten op je taalgebruik? Met elkaar willen we van het forum een veilige en prettige plek maken voor alle gebruikers. Zoals @CrisTien al benoemt, als je niet bekend bent met onze huisregels, neem ze dan even door! Alvast bedankt. 

 

 

Bedankt voor het delen van je ervaring. Dit verloopt niet zoals het zou moeten en daarom wil ik hier persoonlijk een blik op werpen. Echter kan ik geen abonnement vinden op dit e-mailadres. Zou je je klantnummer kunnen toevoegen aan je profiel? Deze kun je vinden in My T-Mobile → Mijn Gegevens → Bovenaan de pagina: Jouwe klantnummer: ABC12345. Als je dit gedaan hebt wil je dan een reactie plaatsen? Dan neem ik graag een kijkje en help ik je verder!

Reageer