Uitzetten kopernetwerk


Afgelopen week is KPN langsgeweest om mij een abonnement aan te smeren ivm met het uitzetten van het kopernetwerk dit jaar. 

Momenteel maak ik voor de diensten van T-Mobile thuis gebruik van dit netwerk. 

Recentelijk is er een Glaspoort aansluiting geplaatst, maar naar mijn weten is het niet mogelijk dit te gebruiken icm een T-Mobile abonnement. 

Wordt ik dan binnenkort afgesloten door T-Mobile?

Cal van Odido 9 maanden geleden

Hoi @Warapapaba, ik heb uitstekend nieuws voor jou als T-Mobile liefhebber, sinds 4 juli zijn wij actief op het glasvezelnetwerk van Glaspoort! 🥳 Wellicht heb je het al gelezen, maar ik dacht het kan geen kwaad om jou als geïnteresseerde hier nog een berichtje over te sturen. Alles over de samenwerking met Glaspoort lees je hier:

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Warapapaba 

Op www.kpnnetwerk.nl na het invoeren van je adres zie je over hoeveel maanden het koper bij jou uitgeschakeld wordt.

Je dient vóór die tijd over te stappen op glasvezel, als je niks doet stopt je internetverbinding.

Bron

@Waqqas maar kan ik dit via T-Mobile regelen of moet ik overstappen naar een provider die via Glaspoort levert? 

Ik ben namelijk zeer tevreden en wil eigenlijk niet overstappen naar een andere aanbieder...

Reputatie 4

Beste @Waqqas , ik heb dat net geprobeerd maar krijg geen informatie over wanneer het kopernetwerk uit- of afgeschakeld zou of gaat worden.
Wel ligt er een glasvezelkabel voor de deur (letterlijk) maar die is niet van KPN.

Reputatie 7
Badge +15

@Michel_1970 

Er dient glasvezel van KPN te liggen of van iemand anders waarop KPN ook beschikbaar is en dan gaat het kopernetwerk uit, anders blijft het kopernetwerk actief.

Reputatie 4

Hoi @Waqqas , pffff, dat was even schrikken.

Ik heb net geprobeerd een datum te achterhalen via die site maar dat is helaas niet gelukt. Er staat alleen dat alle werkzaamheden omtrent de aanleg van glasvezel zijn afgerond en alles beschikbaar is. 

Echter is mij nog onduidelijk of ik ik mijn huidige T-Mobile abonnement kan overzetten op de aansluiting van Glaspoort. Kan iemand hier duidelijkheid over geven?

 

Reputatie 7
Badge +15

@Warapapaba 

Zo ziet het er bij mij uit :

Misschien staat het uitschakelen bij jou nog niet op de planning maar mocht dat in de toekomst wel gebeuren dan zul je moeten overstappen denk ik mocht er dan nog steeds geen T-Mobile glasvezel beschikbaar zijn.

@Waqqas ah duidelijk zo. Dit staat er bij mij inderdaad nog niet. Ik houdt t in elk geval in de gaten en blijf zo lang mogelijk bij T-Mobile... 

Bedankt! 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Warapapaba, ik heb uitstekend nieuws voor jou als T-Mobile liefhebber, sinds 4 juli zijn wij actief op het glasvezelnetwerk van Glaspoort! 🥳 Wellicht heb je het al gelezen, maar ik dacht het kan geen kwaad om jou als geïnteresseerde hier nog een berichtje over te sturen. Alles over de samenwerking met Glaspoort lees je hier:

Bedankt voor de update @Cal ! 
Echter ontvang ik nu nog veel klantvoordeel wat komt te vervallen na de overstap naar glas, dus voor mij nu nog niet interessant genoeg helaas. Ga mijn tijd op de DSL kabel nog even goed benutten zolang het kan :) Maar wel fijn te weten dat ik in de toekomst bij T-Mobile kan blijven. 

Reputatie 7
Badge +15

@Warapapaba 

Regel de overstap naar glasvezel wel op tijd zodat je niet zonder diensten komt te zitten 👍

Reageer