Upgrade naar 2Gb plus wifi plus

  • 19 December 2023
  • 6 reacties
  • 93 Bekeken

Beste Odido,

Ik heb een bestelling geplaats voor een upgrade naar 2Gb glas plus 3 x Wifipunten. Volgens de bestelling zie ik er 3 x Zyxel WAP6807 staat. Volgens wat ik begreep zijn dat wifi 5 punten en geen wifi 6. Zou jullie dat aub mijn bestelling aan willen passen?

Jason van Odido 4 maanden geleden

Hoi @janroot, van harte welkom op de Community van Odido! 🙋‍♂️

De reden dat jij nog geen nieuwere wifipunten ontvangt, is dat het geregistreerde modem nog altijd de Draytek is. Deze dient vervangen te worden voor een Zyxel T-56. Dit kan ik momenteel nog niet doen omdat de openstaande aanvraag extra bestellingen en handelingen verhindert. Zodra die aanvraag doorgelopen is, kan ik de wifipunten omruilen samen met het modem. Help me ergens volgende week alsjeblieft herinneren - mocht het dan nog niet automatisch geregeld zijn.

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @janroot, van harte welkom op de Community van Odido! 🙋‍♂️

De reden dat jij nog geen nieuwere wifipunten ontvangt, is dat het geregistreerde modem nog altijd de Draytek is. Deze dient vervangen te worden voor een Zyxel T-56. Dit kan ik momenteel nog niet doen omdat de openstaande aanvraag extra bestellingen en handelingen verhindert. Zodra die aanvraag doorgelopen is, kan ik de wifipunten omruilen samen met het modem. Help me ergens volgende week alsjeblieft herinneren - mocht het dan nog niet automatisch geregeld zijn.

Heel erg bedank @Jason van Odido, doe ik!

Hoi @Jason van Odido,

De wappers (WAP6807) zijn gister aangekomen. Ik zie dat de abonnement aanpassing (1G naar 2.5G) nog op ontvangen staat. Ik ga ervan uit dat ik weer een seintje geven moet zodra te abonnement aanpassing voltooid is?

 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @janroot, fijn dat de wappies bij jou thuis zijn! 😜 Je vermoeden klopt inderdaad: omdat de internetwijziging invloed heeft om de configuratie van je modem kunnen wij het modem niet wijzigen omdat die volgens het systeem ‘midden in een configuratiewijziging’ zit, ondanks dat er op dit specifieke moment natuurlijk niks aan de configuratie wijzigt. Zodra de internetwijziging helemaal is doorgevoerd kunnen wij het modem meteen voor je omwisselen.

Tot die tijd wens ik je alvast een hele fijne jaarwisseling toe! 😃

Hoi @Cal van Odido en @Jason van Odido,

De monteur was vandaag langs geweest en de T-56 en XGS-PON doet het prima op 2Gbit.

Zou jullie de WAP6807 omwisseling aub in gang kunnen zetten?

Bedankt!

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Cal van Odido en @Jason van Odido,

De monteur was vandaag langs geweest en de T-56 en XGS-PON doet het prima op 2Gbit.

Zou jullie de WAP6807 omwisseling aub in gang kunnen zetten?

Bedankt!

Ik heb de omwisseling voor je in orde gemaakt, ze komen asap jou kant op. 

Reageer