Upgrade naar Zyxel T-56 mogelijk?

  • 26 March 2024
  • 2 reacties
  • 75 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Ik heb sinds 2017 Odido thuis (voorheen T-mobile Thuis) glasvezel.

Mijn modem is nog oud en ik heb slecht wifi-bereik in de hoek van mijn appartement, waar ik nu vaak op mijn laptop werk. Mijn buren met soortgelijk appartement hebben een nieuwer modem, en hebben goed bereik.

Ik heb gebruik Apple apparatuur die Wifi 6 ondersteund, en las dat het nieuwe Zyxel T-56 deze nieuwe Wifi standaard ondersteund en ook beter bereik biedt. 

Zou het mogelijk zijn mijn huidige modem (dat al een aantal jaren oud is) om te laten ruilen voor het nieuwe Zyxel modem? Zodat ik goed bereik heb in mijn gehele appartement?

alvast hartelijk dank

Teresa van Odido 1 maand geleden

Welkom op onze Community en wat leuk om te lezen dat je al zo lang klant bij ons bent! 😀 @Desired 

Uiteraard wil ik dat jij volop kunt genieten van jouw Apple apparatuur. Ik heb daarom gelijk het modem voor je omgewisseld naar de Zyxel T-56.

Je ontvangt hierover een e-mail ter bevestiging. Het oude modem hoef je niet meer naar ons terug te sturen, je mag deze afleveren bij een recyclepunt. 

Laat je het mij weten als ik nog iets voor je kan doen? Ik sta altijd klaar om verder te helpen! 

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Welkom op onze Community en wat leuk om te lezen dat je al zo lang klant bij ons bent! 😀 @Desired 

Uiteraard wil ik dat jij volop kunt genieten van jouw Apple apparatuur. Ik heb daarom gelijk het modem voor je omgewisseld naar de Zyxel T-56.

Je ontvangt hierover een e-mail ter bevestiging. Het oude modem hoef je niet meer naar ons terug te sturen, je mag deze afleveren bij een recyclepunt. 

Laat je het mij weten als ik nog iets voor je kan doen? Ik sta altijd klaar om verder te helpen! 

Hoi,

ik heb het modem vandaag ontvangen en direct aangesloten, en wilde graag terugkoppelen dat het nieuwe modem een veel beter Wifi-bereik biedt.

Hartelijk dank voor de snelle respons en de fijne upgrade!

Reageer