Dinsdag twee weken geleden krijgen wij een belletje dat wij een storing hebben gemeld inzake glasvezel.
Die hadden wij niet en hebben daarom die afspraak (die mijn vrouw uit voorzorg toch maar gemaakt had voor de zaterdag) op vrijdag afgezegd. Op zaterdag exact op het tijdstip dat de monteur langs zou komen vliegt alle internet eruit.
Wij bellen met Tmobile en dit lag bij Volkerwessels die de infrastructuur onderhoud. Ergens anders in de wijk horen wij later op de dag dat er ook een monteur van VW aan de deur stond bij iemand die geen afspraak had gemaakt.
Pas afgelopen donderdag kon de monteur langskomen, dit is echt extreem lang voor een gezin van 6-8 mensen en waarbij mensen vanuit huis werken en 4 mobiele abonnementen en thuis afnemen bij tmobile!!!
Vervolgens meet deze de lijn door en zegt dat deze verkeerd gepatched staat, dit nu verholpen is maar dat het NT/MT? kastje (dat kastje tussen de muur en de router) defect is. Gevolg hiervoor moet weer een ander bedrijf komen en we zijn weer enkele dagen verder. Data bundels zijn vergoed door Tmobile maar de snelheid is gewoon te traag om alles op te draaien dus veel frustraties hier ook om.
Maandag voor de tweede maal afspraken afgezegd en thuis gebleven voor Monteur van Tmbobile/Guidion. Deze vervangt het kastje en zegt NEE, de lijn is verkeerd gepatched in de centrale denk ik want ik krijg nog steeds geen verbinding!!!! Ik mag die centrale niet in dat moet Volkerwessels Telecom doen….
Hier zakt mijn broek echt vanaf. Wij hebben niet alleen dagen vrij moeten nemen van werk, maar naast 1.5 week zonder internet nu ook al 12x moeten bellen wat de status is en elke afdeling schuift het weer door naar de volgende met de opmerking dat dit niet bij hen thuis hoort.
4 uur totaal in de wacht gestaan de afgelopen dagen om telkens te hetzelfde te horen.
Mijn suggestie is dat er nu eindelijk een groep monteurs word opgeleid die van de centrale tot aan de huiskamer bevoegd is om alles op te lossen, dit ook echt kan en niet halfbakken werk levert en onderling zoekt tmobile het dan maar uit aan wie de uren doorbelast dienen te worden.
Zo kun je echt niet met klanten omgaan en al helemaal niet met klanten die lke maand honderden euro's aan abonnementen afnemen.
Beste antwoord door Cheyenne van Odido
Bekijk origineel