Veilig thuis

  • 19 January 2024
  • 1 reactie
  • 25 Bekeken

@Tommie van Odido, Een vraag over Veilig Thuis. Gisteren besteld en vandaag de app geïnstalleerd. In totaal worden er een indrukwekkende 26 apparaten gevonden, maar ik zie dat sommigen er dubbel in staan. De Zyxel router is verbonden met TP link deco's. De app geeft echter alleen bij deco_M4R aan dat deze is verbonden en bij doorklikken dat de app is gekoppeld. Daarnaast staan (bijzonder) mijn werktelefoon ertussen. Andere telefoons, laptops, tablets, … staan wel in de lijst (denk ik want sommige benamingen zijn nogal bijzonder, maar daar staat niet bij dat ze zijn gekoppeld. Klik je door op zo'n apparaat dan staat bij beveiligingsapp: Niet geïnstalleerd, Overal Veilig Online installeren.

 

Nu twijfel ik dus of wanneer ik op onze Wifi zit ik dus voldoende ben beveiligd. Als ik de website lees zou dat wel zo moeten zijn, maar waarom dan het verzoek de uitgebreidere versie te downloaden? 

 

Mvg Guido Bakker

 

Demi van Odido 3 maanden geleden

Hi @GuidoBakker, wat super om te lezen dat je zo veilig mogelijk online wilt! Thuis Veilig Online kan uitgebreid worden met Overal Veilig Online (Overal Veilig Online werkt alleen in combinatie met Thuis Veilig Online) voor een complete beveiliging zoals o.a. antivirus en veilig online bankieren en biedt ook buitenshuis ongeacht welk netwerk je gebruikt deze beveiliging. Overal Veilig Online installeer je per device en is voor extra veiligheid als je niet op de wifi thuis zit, maar bijvoorbeeld gebruikmaakt van mobiele data of openbare wifi-netwerken of wifi-netwerken van anderen. 

Maar in principe als je thuis bent en je zit op de wifi, dan ben je thuis zeker voldoende beveiligd. De optie voor Overal Veilig Online is puur voor buitenshuis.

Weet je zo voldoende? 😊

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +8

Hi @GuidoBakker, wat super om te lezen dat je zo veilig mogelijk online wilt! Thuis Veilig Online kan uitgebreid worden met Overal Veilig Online (Overal Veilig Online werkt alleen in combinatie met Thuis Veilig Online) voor een complete beveiliging zoals o.a. antivirus en veilig online bankieren en biedt ook buitenshuis ongeacht welk netwerk je gebruikt deze beveiliging. Overal Veilig Online installeer je per device en is voor extra veiligheid als je niet op de wifi thuis zit, maar bijvoorbeeld gebruikmaakt van mobiele data of openbare wifi-netwerken of wifi-netwerken van anderen. 

Maar in principe als je thuis bent en je zit op de wifi, dan ben je thuis zeker voldoende beveiligd. De optie voor Overal Veilig Online is puur voor buitenshuis.

Weet je zo voldoende? 😊

Reageer