Beantwoord

Vergoeding simkaart odido prepaid

  • 3 May 2024
  • 5 reacties
  • 59 Bekeken

 

icon

Beste antwoord door Nora van Odido 4 May 2024, 16:49

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hallo @Wierenga86  Welkom in de klant helpt klant community.

Waarom wil je een vergoeding voor een prepaidkaart?  
De moderators hebben wel iets meer informatie nodig! 
Is dit een kaart met beltegoed? Normaal kost zo’n sim €10,-

 

Omdat ik geen internet heb nog maar al wel klant ben toen zeiden ze je moet een prepaid kaart halen en nu heb ik codes voor internet gekregen die ik moet versturen voor een WiFi hotspot en ze hebben me gezegd dat de kaart vergoed wordt en dat ik dan kon regelen via hier. Dat kan dat die normaal 10 is heb geen idee maar ik heb 15 betaald waarom weet ik ook niet maar het is niet anders, genoeg informatie als je meer wil weten laat maar even weten 

Reputatie 7
Badge +14

@Wierenga86 Oke duidelijk, heb je de voucher al ontvangen en werkt het goed? 
De moderators gaan je verder helpen als je aan de beurt bent.

Wel een andere vraag “heb je storing”? Waarom heb je geen internet? (Nieuwsgierig) 

Fijn weekend

Ik had geen internet omdat ik me abbonemwnt heb overgestapt na jullie dus vandaar het liep allemaal net langs elkaar heen 

Reputatie 5
Badge +4

Hi @Wierenga86, ik ben gelijk met je mee gaan kijken en ik zie dat mijn collega van de klantenservice de simkaart al voor je heeft vergoed! Hier heb je ook een bevestiging van ontvangen per e-mail en dit zal met de volgende factuur verrekend worden. Ook zie ik dat er al een afspraak ingepland staat met de monteur op 13 mei. Op dat moment zullen jouw diensten bij ons helemaal geactiveerd worden! 

Reageer