Beantwoord

Vergoeding voor prepaid simkaart

  • 24 November 2023
  • 12 reacties
  • 160 Bekeken

Beste community,

 

Wij hebben hier thuis last van een internetstoring, waardoor we geen tv en internet hebben. Ik heb tot het opgelost is een Unlimited internet voucher gekregen. Ik had echter niet de juiste mobiele provider, dus telefonisch werd aangegeven dat ik een simkaart kon aanschaffen van T-mobile (of een andere ondersteunde).

Zo gezegd zo gedaan, alleen ben ik nu op zoek naar hoe ik de kosten (9,95) van deze simkaart kan declareren bij Odido. Kunnen jullie hierbij helpen?

 

Met vriendelijke groet,

Remco

icon

Beste antwoord door Tommie van Odido 27 November 2023, 15:12

Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hallo @Loodkoper Altijd lastig zo’n storing! 

wil je de bon uploaden dan gaan de moderators je verder helpen als ze aan dit onderwerp toe zijn. 
Alles komt goed! 😂

Fijn weekend !

 

 

Hoi @CrisTien,

 

Bedankt voor je reactie en hulp. Jij ook een fijn weekend!

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Loodkoper, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik heb het simkaartje direct voor je vergoed. Dit bedrag zal worden verrekend en is terug te zien op een volgend factuur. Ik wens je nog een fijne middag! 

ik heb hetzelfde probleem. In de winkel zijden ze dat ik dit via mijn Odido kon declareren, maar hoe doe ik dat ?

 

Reputatie 7
Badge +14

Hallo @Barry de Backer  Lees even mijn reacties terug.

Zodra de kassabon is geüpload helpt een moderator je verder.

Heb je een al  voucher ontvangen? 

 

 

Reputatie 7
Badge +14

Vertel gelijk even wat het probleem is @Barry de Backer  dat is wel informatie wat de moderators nodig hebben om het op te lossen.

Ik heb 3 vouchers gekregen inderdaad.

Hieronder is mijn kassabon

 

 

Hoi ChrisTien,

Het probleem is dat ik afgelopen maandag over zou gaan op een abonnement van Tweak naar Odido.

Dit ging helaas mis wegens een foutje in het glasvezel station. Dit zou vandaag opgelost zijn, maar helaas is het weer fout gegaan door de firma Spie.

Morgen weer een nieuwe kans.

Inmiddels hebben we sinds gisteren met de SIM en vouchers weer een hotspotje om online te kunnen werken en 2 kids die huiswerk kunnen maken. In de Odido shop zijden ze dat we de kassabon konden declareren

Groeten Barry

Reputatie 7
Badge +14

Beste @Barry de Backer Fijn dat je al vouchers hebt anders had ik iets kunnen geven. 
De kassabon is een zaak voor de moderators die regelen het verder.

Ik geef het wel even door aan onze top moderators.

Hopelijk komt morgen alles goed, zou je willen laten weten hoe het is afgelopen? 
Mocht je nog vragen hebben lezen wij het graag!

✅Zorg ervoor dat je forum profiel is ingevuld (klantnummer, geboortedatum].  Het mag ook je mobiel klantnummer zijn.

 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Barry de Backer, goed om te horen dat je inmiddels een simkaart en voucher in handen hebt, ik vergoed graag snel de simkaart voor je! Ik zal ervoor zorgen dat het bedrag verrekend wordt met de eerste factuur en je krijgt snel een automatische email ter bevestiging van mij. Ondertussen zijn wij nog heel druk bezig op dit samen met de netwerkbeheerder voor je op te lossen, ik hoop dat wij snel een definitieve doorbraak voor je kunnen forceren! 

Ik heb al een week geen internet doordat er een kabel van het glasvezel is doorbroken in mijn straat. Hierdoor zit ik nu op de mobiele data en heb ik een simkaart van €10,- gekocht. 
er werd mij verteld dat ik deze via deze weg kon declareren.

 

Reputatie 6
Badge +2

@selinavullings Dank je wel voor het plaatsen van de foto. Ik heb de vergoeding gelijk voor je in orde gemaakt! Deze zal worden verrekend met een volgend factuur. 

Reageer