verhuizing doorgeven lukt niet

  • 22 January 2024
  • 1 reactie
  • 21 Bekeken

Ik wil mijn verhuizing doorgeven. Op het moment dat ik mijn nieuwe adres doorgeef, krijg ik een oeps melding.

contact gehad met de klantenservice. Die zouden mij terug bellen. Dit is nooit gebeurd. Op het moment dat ik nu bel met de klantenservice word ik doorverbonden met t mobile. Nu ga ik bijna verhuizen en zou ik graag dit abonnement willen meenemen. Maar op deze manier gaat het niet lukken. Dan zitten we zonder tv en internet. Wie kan mij helpen?

Nora van Odido 3 maanden geleden

Hi @Lizaschenk, ik wil graag voor je proberen om de verhuizing zelf door te geven en mocht ik in dit geval ook een foutmelding ontvangen dan zoek ik graag voor je uit wat hier de oorzaak van is! Wil je me een privébericht sturen met jouw nieuwe postcode en huisnummer en wat de gewenste verhuisdatum is? Dan ga ik hiermee aan de slag voor je! 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +4

Hi @Lizaschenk, ik wil graag voor je proberen om de verhuizing zelf door te geven en mocht ik in dit geval ook een foutmelding ontvangen dan zoek ik graag voor je uit wat hier de oorzaak van is! Wil je me een privébericht sturen met jouw nieuwe postcode en huisnummer en wat de gewenste verhuisdatum is? Dan ga ik hiermee aan de slag voor je! 

Reageer